ovulatietest action: ervaring?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Snoopy90, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus en ik heb voor de derde x clomid genomen. Ik ben al va'voeige vrijdag ovulatietesten aan het doen zodat ik zeker mijn eisprong niet zou missen. Dat is veel te vroeg ik weet het hihi. Maar ik heb juist een test gedaan en ik krijg nog maar enkel de controle streep te zien. Er is totaal geen tweede streepje te zien. Is dat normaal? Zou de tweede streep enkel oplichten op de piek van je hcg of zou mijn clomid niet zijn werk gedaan hebben? Vorige keer heeft hij ook niet aangeslaan. Iemand ervaring met de ovu testen van de action??

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij werden de action testen nooit positief. Met de dipsticks van zwanger en kids heb ik wel knallers. Maar ik zou nog even doortesten als ik jou was.

3. qwsr

qwsr Actief lid

20 mrt 2016
    139
    80
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    bij mij deden de ovulatie testen het goed van action. succes

4. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Bij mij heb ik altijd een streepje op de action ovu testen. Ik weet niet precies hoe clomid werkt en of dat effect heeft op ovu testen maar de action testen zijn verder prima wat dat betreft.
    Btw het hormoon is lh denk ik dat je bedoelt ipv hcg😝
    Ik zou gewoon elke dag rond 12 uur een test doen dan zul je je ei wel vinden denk ik.

5. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Momenteel gebruik ik de ovulatietesten van big bazaar.
    Ik weet niet of die bij jou in de buurt ook zit? Maar ze zijn erg fijn. Vorige maand mijn ei met 1 test kunnen vinden 😁
    En nu ook weer bezig op zoek naar mijn ei na de mk..

6. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    En had je dan ook geen eisprong of toch?

7. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb in dezelfde cyclus beide merken gebruikt en de action werden met dezelfde urine niet positief (wel een testlijn, maar niet even donker als de controlelijn).

8. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Ik heb ze vorige maand gebruikt maar zag geen knaller.. Eerder met zwanger en kids en die liepen duidelijk op tot knallers. Dus ik was niet zo blij ermee. Maar misschien heb ik de verkeerde dagen getest ofzo?

9. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Ik heb deze middag een test gedaan en vanavond en deze middag zag je al super licht streepje en vanavond vond ik hem al iets duidelijker en sneller maar nog heel licht hoor maar is misschien toch een teken dat het de goede richting uit gaat. Morgen naar de gyn voor een folikkelmeting.. Weer spannend.

Deel Deze Pagina