Hoi allemaal, Vanochtend test gedaan kv2v5. In eerste instantie alleen witte streep te zien naast de controlestreep na 5 min. Na een uurtje weer gekeken om mezelf ervan te overtuigen dat ik niet zwanger ben ondanks dat ik wel de klachten heb en ik nu zag ik wel een streepje. Het is heel licht en aan de onderkant iets donkerder. Is dit nou gewoon een indrooglijntje? In het echt is het streepje wat beter te zien. Bedankt vast, Roos
Ik denk dat het een indroogstreepje is....maar hij is wel roze haha. Lees vaak hier dat de kv testen zulke streepjes geven na verloop van tijd maar bij mij bleven ze omo wit als ik echt niet zwanger was. Sorry aan mij heb je dus niets haha
Ja heb na die 5 min gekeken. Had ik ook niet moeten doen. Maar begreep dat die kv2v5 vrijwel nooit indrooglijntjes krijgen.
Ik had zo'n (iets duidelijker misschien) streepje 2 dagen voor NOD (dat was geen kv2v5). De dagen erna werden ze steeds donkerder (wel met kv2v5). Bij mij duurde het toen ook lang voordat er een streepje kwam. Waarschijnlijk omdat er gewoon nog maar weinig HCG in mn bloed zat. Ik heb nooit een indroogstreepje gehad, met geen enkele test en ik heb best wat testjes gedaan voor mijn 3 zwangerschappen. Hoe ver ben je in je cyclus?
Loving, ik ben aan de pil dus beetje lastig te zeggen. In 3e week pil vergeten en sex gehad. Dit is nu 3 weken geleden. Gewoon bijsluiter opgevolgd en pil doorgeslikt zoals er aangeraden wordt. Zou me dan ook nergens druk over hoeven maken en dat deed ik ook niet totdat ik begin vorige week ineens buikpijn had en vermoeide benen en rugpijn. Sindsdien iedere dag misselijk, kan er de klok zo'n beetje op gelijk zetten wanneer ik misselijk word, duizelig, zere borsten, moe, menstruatiesteekjes in me buik, je kent het wel. Dus vandaag test gedaan en dat is wat ik kreeg. Morgen moet ik de laatste pil van de strip die ik doorslik. Heb ook al een paar dagen last van bruin bloedverlies, zou door doorslikken kunnen komen maar slik vaker door en dan heb ik daar ook geen last van. Het is dus een beetje vaag allemaal.
Ik heb trouwens een drupje water op dat testrondje gedaan omdat rozige op het testschermpje zal maar zeggen weg te krijgen en ik zie nu echt duidelijk een lichtroze streepje. Maarja of dit nou een indrooglijntje is of niet..ik weet het niet..
Hmmmm ik denk dat als het streepje echt was je dit ook gelijk zou zien voor de 5 minuten. Ik denk echt dat het gewoon zo ingedroogd is. Daarbij zou je nu op nod zitten ? Dan had je test duidelijker moeten zijn.
Ja ik denk dat ik tot zondag wacht. Als ik zwanger zou zijn zou die dat lijkt mij dan toch wel heel duidelijk aan moeten geven.
Haha ja maar zaterdag moet ik werken en omdat ik veel drink ivm migraine, kan ik dan beter wachten tot zondag
Oké ja dan kun je beter wachten Maar in principe zou je vandaag nog eens kunnen testen om te checken of je test nu goed was. Als een een aantal uur wacht heb je hetzelfde effect als ochtendurine
Je kan het beste testen met de eerste urine van de dag. Heeft dus niks te maken met de hoeveel die je drinkt op de dag
Ik dacht altijd dat door drinken je urine verdunt en dat daardoor de test niet hoeft te kloppen omdat er te weinig van dat hcg in zit.. Maar een paar uur niet drinken en niet naar de wc gaan is voor mij geen optie haha. Kan gerust 3 keer in een uur nodig moeten
Het niet te veel drinken is het belangrijkst... Dan wordt je urine het meest geconcentreerd namelijk..
Oke dankje! Ik wacht gewoon nog even rustig af. Dan kan ik het zondag in ieder geval met zekerheid zeggen