Ervaringen met vroeg testen met sensitest.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mmuisje, Nov 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
    Kon het toch niet laten om vanmorgen al te testen, nu hoop ik dat ik toch echt te vroeg geweest ben want hij is negatief, helaas.
    Ik vroeg me af of er meiden zijn die 3 tot 4 dagen voor NOD met sensitest test getest hebben, positief en negatief getest en bleef het ook zo? Mijn eisprong is waarschijnlijk 14 november geweest...

In de bijsluiter van sensitest staat dat je al 4 dagen voordat je verwacht ongesteld te worden kan testen...vandaar.

Bedankt!

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Als het er staat!, ik gebruik matcare en test 6 dagen van te voren want dat staat er. Heb je kwaaltjes dat je twijfelt over je test? Hoop naturlijk dat je zwanger bent, je bent ook al even bezig....
    Heb zelf geen ervaring met sensitest, succes en sterkte met alle antwoorden die je krijgt vandaag.

Liefs Kapedi

3. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
    Ha bedankt voor je reactie Kapedi!
    Nou ik heb ook eigenlijk nauwelijks klachten hoor dus het zou me ook niet verbazen als het niet zo is, maar ja je hoopt het steeds zo... ;)
    Alleen vollere borsten en vorige week dinsdag bijna de hele dag misselijk geweest wat de dag van innesteling geweest zou kunnen zijn, vandaar dat ik dacht wie weet....
    Vorige keer voordat het mis ging had ik ook weinig tot geen klachten voor nod.
    Maar we wachten gewoon maar af nu.

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Succes met wachten zal voor je duimen!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    welke heb je van sensitest ?Ik had de midstream die je idd ook vanaf 4 dagen voorje nod kan gebruiken , maar volgens mij staat er ook in dat je het beste resultaat hebt als je pas test op je nod ......Ik testte er ook pas later positief mee, deze keer pas op mijn nod !!!

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb met sensitest dipstick deze zwangerschap 5 dagen voor nod met middagurine positief getest. Dat zou volgens de gebruiksaanwijzing ook niet kunnen ;). HCG-waardes kunnen per vrouw en zwangerschap ontzettend verschillen. 3 á 4 dagen voor nod zijn gemiddelden en sommige vrouwen testen eerder positief en sommige pas veel later. Succes ermee!

7. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
    Ik heb de dipstick gebruikt...
    Marjon, had je voor nod ook al een test gedaan die negatief was, of je eerste test op NOD?

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik had 4 dagen voor nod een spierwitte test !!!

9. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Sensitesten zijn heel erg goed, ze staan goed bekend als betrouwbaar.

Succes met testen.

Groetjes Wilma26

10. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
    Ik hou het er nog maar even op dat ik gewoon te vroeg getest heb (lekker blijven hopen toch ;) ) Vrijdag op z'n vroegst weer proberen....
    En het is ook zo dat het bij iedereen anders is dus wie weet!

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    precies , duim voor je !!!

12. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589