Welke test is het best? Alle testen op een rijtje! (Poll)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lvp, Dec 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welk merk zwangerschapstest vind jij het best?

1. Kruidvat

2. Sensitest

3. Clearblue

4. Matcare

5. Midstream

6. Etos

7. Da

8. Anders (licht toe)

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. lvp

lvp Actief lid

Oct 17, 2009
    440
    0
    0
    #1 lvp, Dec 16, 2009
    Last edited: Dec 16, 2009
    Omdat ik niet echt een onderwerp hier heb kunnen vinden waarin middels een poll de "beste" testen uit de bus komen, bij deze (alsnog?) een poll. Mocht 'ie er al zijn dan sorry voor de spam ;)

=====
    ---> Na de reacties van Seth en Juju nog snel even deze aanvulling: met de beste testen bedoel ik de duidelijkheid ervan. Of dit nu duidelijk negatief of positief is maakt niet uit. Sommige testen zijn zo vaag met lijntjes boel, en sommigen weer té gevoelig. Op die manier bedoel ik de vraag ;) Niet zozeer welke test uiteindelijk de positieve uitslag bracht ;)

2. Seth

Seth Niet meer actief

Las....
    Welke test is het best...? en dacht gelijk... nou een positieve natuurlijk.. :D

Zelf vind ik cb ditital duidelijk.... maar kv lees je veel goede dingen over.. heb ik alleen geen ervaring mee.

3. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Tja wanneer is ie goed he? Heb nog geen 'beste' test gehad zelf ;) Lees slechte dingen over Predictor en goede over KV 2 voor 5.
    Die van de babyboomshop en testjezelf.nl hebben geen indrooglijntjes weet ik uit eigen ervaring.

4. lvp

lvp Actief lid

Oct 17, 2009
    440
    0
    0
    @Seth: als je weet waar we die testen kunnen kopen dan hoor ik het wel van je he ;)

5. mila2008

mila2008 Bekend lid

Jun 12, 2009
    628
    0
    0
    tja als ik het vergelijk met etos test is kruitvat 2 voor 5,- beter gaf duidelijker resultaat

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Ik ben echt fan van clearblue. :) Heel duidelijk, gebruiksvriendelijk en geen getuur!

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    van kruidvat, maar dan wel die van 2 voor 5 euro!
    en daarna de digitale CB met indicator, maar vanwege de prijs koop ik die wat minder vaak :D

8. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Kruidvat 2 voor 5!Zeker weten!Goed en goedkoop!
    Daarna idd clearblue en die van de apotheek vind ik ook wel fijn en duidelijk................

9. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Clearblue de normale met kruis.
    Gaf een hele duidelijke streep met avondurine 4 dagen voor NOD, terwijl de KV 2-5 euro met dezelfde urine een heeeeele vage streep liet zien! (zie album)

10. Alita

Alita Niet meer actief

kruidvat 2 voor 5 euro!!!

11. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    ik zie dat niemand sensitest heeft gekozen.. zelf klopte het bij mij altijd tot nu toe..

alleen deze keer is beetje raar, had een kei positief test (extra sensitive) maar andere testen blijven negatief..

12. lvp

lvp Actief lid

Oct 17, 2009
    440
    0
    0
    Hu? Wat raar. Welke dag van je cyclus zit je nu,of ben je al overtijd? Wel raar idd ;) Hou je ons hier even op de hoogte?

13. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    Ik weet het niet, heb nog niet zoveel verschillende geprobeerd. Had alleen vorige maand 1 van da en die gaf eerst een streep waarna die snel weer verdween, dus die koop ik niet meer. Ik had bij m'n eerste een etos-test. Gaf een duidelijk positief resultaat. Ik heb nu kruidvat 2 voor 5 euro klaar liggen want daar hoor ik veel goede verhalen over en die zijn tenminste niet zo duur (voor iemand zoals ik die zich nooit in kan houden met testen;))

14. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0

ik hou je op de hoogte..

ik weet niet psies wanneer mijn nod dag is.. ik had mijn laaste nod op 11-11 en had pas een ei op 6-12.. dus denk dat het misschien nog ff kan duren voor mijn nod er zou zijn (hoopelijk blijft ie uit)

15. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Als je een ei op 6-12 had, dan zal je NOD rond 20-12 zijn!

succes

Share This Page