Leven voelen, hoe vaak? ( 19 wk)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Koekjeerbij, Feb 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

Beste verloskundigen,

Ik maak me weer een btje zorgen, waarschijnlijk onterecht?! Ik heb voor t eerst al leven gevoeld met 15 weken. Was waarschijnlijk een toevaltreffer zo vroeg maar het was er luid en duidelijk. Hierna een tijd niets meer gevoeld, tot later af en toe een keer borreltjes en kriebeltjes. Begin vorige week begon ik t elke dag wel te voelen en ook veel duidelijker...super!Zelf mijn vriend heeft t kunnen voelen.

Alleen nu sinds t weekend voel ik vrij weinig tot niets meer.....en ik maak me een btje zorgen..
    Ik weet dat t nog vroeg is om veel te voelen maar ik voelde al zoveel en vaak al...
    Ik weet wel sinds gisteren dat ik blaasonsteking heb en heb nu een kuurtje daarvoor van de HA gekregen.
    Gisteravond ook nog ff met angelsound geluisterd en ik had meteen t hartje luid en duidelijk te pakken. Dus zou alles gewoon goed zijn?

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    als je het hartje hoort moet het eigenljik wel goed zijn, ik voelde vanaf week 20 dagelijks bewegingen en toen met 26 weken ineens 2 dagen stilte... toen bleek dattie gewoon verkeerd lag en naar binnen en tegen m'n placenta lag te trappen!
    Maar ik had niet eens een angelsound! Als het hartje het doet, dan is je beeb nog wel oke !

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

is heel normaal hoor meid, je kleine heeft nog best veel ruimte en mss ligt het nu wel met zijn/haar beentje naar je rug toe! Geen zorgen maken hoor, straks als je nog verder bent voel je hem/haar vast wel elke dag en veel meer!

4. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Is heel normaal, geen zorgen! Ik heb het ook gehad, ik voelde ineens 2 dagen voor mijn gevoel veel minder, en dit gelijk voorgelegd aan mijn verloskundige. Heeft inderdaad te maken met hoe je ukkie ligt. En het heeft nog zoveel ruimte dat dat makkelijk kan. In een keer ga je het weer voelen, dus 'no worries'!

5. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

Gelukkig....dacht al zo iets...maar toch he....haha
    Mag van mijn vriend de angelsound ook niet te vaak doen...logisch ook. Maar goed daarmee gisteren nog wel echt meteen in 1 keer luid en duidelijk t hartje, dus dat zegt ook el iets...

Zou fijn zijn straks elke dag en goed de kleine te voelen!

Share This Page