Vanmorgen vroeg (6 uur) getest, paar dagen voor NOD, met de gewone hartjesindicator/ midstream van sensitest. Kon onder de lamp niets zien, dus weggelegd.. Om 7 uur in het daglicht zag ik een licht roze lijntje? Is dit een indrooglijntje? Of heeft deze test dat niet? Graag jullie reacties. Ben nu nog onzekerder dan voor de test... Ben wel al een paar dagen licht misselijk, maar weet ook dat mijn lichaam een aardig loopje met me kan nemen...
Dat is precies de reden waarom ik niet in het donker test ! Haha, je ziet niks, en later weer wel.. Ik zou gewoon morgenochtend nog een testje doen bij daglicht. Verder heb ik geen ervaring met die testen, dus weet ook niet of ze een indrooglijntje hebben. Succes !!
ik heb ook die testen gebruikt en eerste keer heel licht streepje en de volgende dag was het streepje donkerder en toen geloofde ik het nog niet en heb smiddags nog een digitale van cb gedaan en die zei toch echt zwanger. ik zou als ik jou was morgenvroeg nog een test doen en anders een van een ander merk. succes!!
helaas krijg ik altijd bij sensitest een heel licht roze streepje. de ene keer wat donkerder dan de andere keer maar toch steeds vals positief want alle andere testen zijn negatief. krijg zelfs een licht roze lijntje toen ik 2 weken na me ongi zat en zwanger kan dan dus zeker niet dus helaas werken ze voor mij niet maar ik hoop echt dat het bij jou wel een goed teken is en je echt zwanger bent! Liefs xx
bedankt voor jullie reacties, morgenochtend doe ik nog een test, maar dan pas om 7 uur!!! Ik zal morgen dezelfde doen van sensitest, maar tegelijkertijd ook een van Kruidvat. Nu heeft dat, neem ik aan, geen zin, alleen met ochtendurine.
Mischien een rare en niet zo'n leuke vraag maar warom ga je testen als je zeker weet dat je niet zwanger kunt zijn? En ik heb ze ook gebruikt deze testen en ik vindt het vreemd dat je dan elke keer een vaag lijntje krijgt want tenslotte reageren die testen op Hcg Liefs
Die testen geven bij mij ook een indrooglijntje na een uur. Als je echt zwanger bent, geven ze een duidelijke streep. Ik gebruik liever de testen van de kruidvat om die reden.
is geen rare vraag hoor. ik teste toen ik zeker weten niet zwanger was om te kijken of ik dan ook weer zo'n lijntje zou krijgen omdat ik elke keer als ik teste rond NOD zo'n streepje kreeg en lijkt me sterk dat ik elke keer een vmk heb gehad en die kwam er dus indd weer te staan. zo was het voor mij duidelijk dat die testen voor mij gewoon niet werken. en indd het is raar dat ik steeds een vaag roze lijntje krijg terwijl ik niet zwanger ben maar hoe dat komt weet ik ook niet. ik hou het voortaan gewoon bij kv 2v5 Liefs xx
Ik heb al eerder ook met sensitest getest en toen bleef deze gewoon spierwit en wist ik dus dat ongi eraan zat te komen. Maar we zullen zien morgen. Ik word er wel een beetje zenuwachtig van.
vandaag weer getest met de sensitest en de kruidvat 2v5, beide twee strepen, en al redelijk goed te zien. Mijn dag kan niet meer stuk...
ik heb ook de midstream van sensitest met hartjesindicator gebruikt en ik vind ze erg goed ..Ik hoor idd over de dipsicks dat ze weleens valse lijntjes geven .