afgelopen 29 okt had ik een licht posi zwangerschapstest in handen. Op 1 nov nogmaals een gedaan en die was amper nog te zien. Op 2 nov ben ik begonnen met vloeien. Nu zou ik aankomende vrijdag voor een echo naar de vk moeten maar gezien de 2e test rade ze me aan om vandaag nog een test te doen en als de nega was zou ik de afspraak afbellen. Nu heb ik net een test van 2 voor 5 van de etos gedaan. Ik heb redelijk wat gedronken omdat ik er van uit ging dat ie nega zou zijn aan gezien ik van 2 tot 10 nov behoorlijk gevloeid heb en ik ook denk het vruchtje te zijn verloren. Maar op de etos test staat toch een heel licht 2e streepje. Kan iemand mij vertellen of die streepjes zijn voor gedrukt? Dus ook al is de test nega je in het licht toch iets ziet? Morgenochten doe ik er nog een met ochtendurine maar t zit me toch niet helemaal lekker liefs Suprise
Ik heb geen ervaring met deze testen, maar heb wel al vaker positieve verhalen over ze gehoord. Heb je misschien een foto? Dat is net wat makkelijker om mee te denken. Maar wat een nare onzekere situatie meid.
Er kan na een miskraam ook nog HCG in je lichaam zitten.. Een echo geeft meer zekerheid. Ook als het wel echt een miskraam is geweest kunnen ze kijken of alles mooi schoon is...
Ben ik het wel mee eens want ik had 1week na mijn curretage pas weer een negatieve test en met 4wk was het vruchtje gestopt met groeien....en ik kwam erachter met 8wk..zo zie je maar
Dit was een vmk na net 4 weken. is nu dus 2 weken geleden. heb net even de vk gebeld en moet donderdag nog een x testen. als ie dan nog een vaag streepje geeft vrijdag een echo. Test leek trouwens op een indrstreep alleen dan binnen twee minuten. . Te vaag voor een foto
@Suprise: snap je verwarring, maar vroeg me af of het geen eisprong kan zijn (omdat je zei dat het 2 weken geleden was). Ik hoop natuurlijk dat de vk iets anders ziet op de echo.
Daar dacht ik dus ook al aan mijn cyclus was bij de vorige twee mk's en de zwangerschap ook gelijk weer op orde daar hoop ik nu ook op. er is in elk geval flink geklust
vandaag een test witter dan wit dus ik hoef morgen niet meer voor een echo heen. bedankt voor jullie hulp