Hoi , ik heb 2. Van de kruidvat gedaan Ze zeggen dat Kruidvat testen niet goed zijn. Kan het dat er 2 vals positief zijn?
Ik zie het echt niet, sorry.. Maar het is niet gebruikelijk dat 2 testen tegelijk vals positief zijn volgens mij.
Ik zie geen streep. Of je test erg vroeg of de uitslag is gewoon negatief. Zelf heb ik alleen maar goede ervaringen met deze testen en ik heb er al heeeeeel wat gedaan
Ik lees en hoor vaker over vals positieve testen. Ik zelf heb ook vaker streepjes gehad maar die waren grijzig. Toen hij rozig leek was ik idd zwanger. Hoop het voor je, kan het niet goed zien op je foto. Heb je in de ochtend of later op de dag getest? Misschien morgenochtend nog een testje wagen? Deze kruidvat testen staan wel bekend als heel gevoelig. Wie weet!!
Ik heb zaterdag en zondag een kv test gedaan. beide positief (wel echt roze) en door alle slechte berichtje over kruidvat testen voor de zekerheid ook clearblue digital gehaald en die is ook gewoon positief. ik ga er voortaan dus vanuit dat de kv testen gewoon goed zijn en de waarheid spreken ! liefs Lisa
Ik heb wel 2 streepjes gehad op de kV testen, en werd gewoon ongie, en bij mijn vorige zwangerschap (maar das wel 6 jaar geleden) bleef de kruidvat Omo wit terwijl de rest een knalstreep had! Ik ben dus niet zo weg van de kV testen.
Helaas plas ik blijkbaar ook hele lichte streepjes bij de kruidvat test...en de cb zegt toch echt niet zwanger..
Ik zie overigens wel een streep maar hij moet echt nog duidelijker worden, wil je ervan uit kunnen gaan!