Ik mag vanaf komende maandag testen, maar omdat ik geen zin heb in teleurstelling op de drukste paar dagen van de week (familieweekend en een paar lange werkdagen) heb ik vandaag een kruidvat test gedaan. Ik weet alleen niet goed hoe betrouwbaar ze zijn... Ik zie nu een streepje, maar vraag me af of het een indroogstreepje is, of toch echt een positieve test. Ik vond het streepje namelijk wel erg laat in beeld verschijnen. Echt wel met 5 minuten pas ofzo (geen half uurofzo hoor). Kan dat kloppen? Ivm een ivf-traject gebruik ik nu nog utrogestan (maar weet dat dat niet uitmaakt). Heb ruim 2 weke terug de pregnyl gezet, dus die zou inmiddels wel uit mn systeem moeten zijn, denk ik... Welke test is wel betrouwbaar?
Onhandig zeg, die kruidvat-testjes. Eerder had ik testjes die veel sneller duidelijker waren. Maar net nog een clearblue gedaan (geen extra vroege) en niet eens met ochtendurine, en die was ook positief. Dus dan zal het toch wel Even aan wennen en dan op naar de volgende fase...