Wanneer hebben jullie de babykamer aangeschaft? Ik zat ff te kijken op marktplaats en ja hoor daar komt mijn droomkamertje voorbij... Maarja ben pas 4 weken Er kan nog van alles misgaan niet dat ik daar van uitga natuurlijk
als het niet vaak aan word geboden...en niet meer te verkrijgen.....zou ik het doen! je kunt het opslaan en mocht het misgaan...waar we niet van uit gaan, kan je het toch bewaren voor de volgende... en als het toch niet jouw droomnkamer meer mocht zijn aan einde zwangerschap....kan je latij weer op mp zetten!
Ik heb de babykamer in delen aangeschaft... de kast heel vroeg al om alle gekochte en gekregen spulletjes op te bergen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Het is wat Antares zegt: als je het nergens anders kunt krijgen zou ik het ook doen!
Met 7 weken zwangerschap. Ook zo dom geweest om op MP te gaan kijken en daar stond ie! Was op slag verliefd. Inmiddels meer dan drie jaar geleden en ik heb nog steeds nergens een kamertje gezien dat ik net zo mooi of mooier vond dan die we nu hebben. Dus ik heb er echt geen spijt van gehad. Ook deze was niet meer nieuw te krijgen. Had die mensen nog gemaild waar ze hem vandaan hadden. Ik liep zelf ook te denken: maar er kan nog zoveel fout gaan. Toen zei mijn zus: hou er rekening mee dat het ook goed kan gaan .
Ik heb het ook vrij vroeg via mp geregeld (met 12 weekjes), maar ik moést dit kamertje gewoon hebben. Wa precies het kamertje dat wij wilden hebben, waar helemaal geen gebruikssporen op zaten, ziet er als nieuw uit, maar dan 800 euro gedkoper dan als we het nieuw zouden kopen. Wij zijn er hartstikke blij mee, hebben het wel pas een week of 2 geleden opgezet.
Ik werd bij mijn vorige zwangerschap ook helemaal verliefd op een kamertje. En toen bleek het dadat ik het kamertje op zolder had staan een tweeling te zijn Was nog een behoorlijke kunst maar we hebben een 2e zelfde bedje kunnen vinden. Want dit kamertje werd ook niet vaak aangeboden. En ik ben er nog steeds blij mee. Dus ik zou zeggen gewoon doen.
wij hebben het kamertje ook met een week of 8/9 van MP gekocht, kamertje is nieuw ook wel te krijgen maar nu scheelde het 1200,- Hij staat nu nog mooi in een garagebox opgeslagen, zijn nog druk bezig in huis. Maar hoop alles over een week of 2 neer te kunnen zetten.
Bij 1e zwangerschap ook al heel vroeg ( idd 4 weken ofzo ) het kamertje gevonden op MP. Het stond al heeeeel lang te koop dus gemailed of het kon wachten tot na mn 1e echo ( 8 weken ) en toen opgehaald.
Met 14 weken, uiteindelijk alles compleet heel en inelkaar gezet bij precies 35 weken. Ben wel met 34+6 bevallen. Dus als jij je droombedje voorbij ziet komen gewoon doen. Ik had bij 6 weken zwangerschap na de oudste een super mooi bedje gekocht, antiek brocante. Natuurlijk ook te vroeg, maar hij was zo mooi. 2 weken later kreeg ik een miskraam. Ik hoop uiteraard niet dat jij dat ook meemaakt. Maar het bedje moest even wachten. Inmiddels 23 weken zwanger en binnenkort gaat het bedje toch gebruikt worden.
Ook hier al vroeg aangeschaft. Zag het kamertje ook op MP en dat was gewoon hét kamertje! Nog steeds heel erg blij mee en erg trots op. Gewoon doen dus
Hier ook met 12 weken al, en ook meteen in het kamertje gezet haha (want we hebben hem in elkaar gezet meegenomen). Ik zou het gewoon doen hoor, als je HET kamertje vindt, waarom niet!
wij kregen het kamertje met 12weekjes, maar was precies onze smaak!! maar als je het kamertje nergens ziet zou ik het gewoon doen mocht het fout gaan en je hem niet meer willen verkoop je hem toch gewoon weer??
de meeste mp verkopers stellen het op prijs als je bet, in plaats van de biedingen. gewoon bellen als het echt HET kamertje is heb ik ook gedaan met 10 weken.
aangeschaft met 7-8 weken ofzo net als de kinderwagen (kamer op MP dus meteen gehaald en wagen besteld en kreeg ik pas met bijna 30 weken binnen!!)
Het wiegje hebben we al en die gaan we nog opknappen. De rest gaan we over een paar weken bij IKEA halen. Heb al wel dingetjes op een lijstje gezet die ik leuk vind. We willen eerst het kamertje verven etc en dan pas de meubels erin zetten.