Wat denken jullie ervan?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Bloembie, Jan 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloembie

Bloembie Bekend lid

Sep 12, 2011
    621
    0
    16
    Beste dames,

Hierbij mijn kaartje.
    My Ovulation Chart

Sinds mijn bevalling op 15 juni is mijn cyclus nog niet op gang gekomen. Echter kan FF zo'n lange cyclus niet aan en heb ik hem dus gestart vanaf 1 december. Ik vermoed dat ik nu een eisprong gehad heb. Uit de temperatuur kun je hem ook halen. Echter ben ik de belangrijkste dag vergeten te temperaturen (we hadden gasten te logeren vanwege oud en nieuw vandaar dat het erbij ingeschoten is). Het maakt niet uit welke temp ik op die dag invul want eisprong is sowieso geweest volgens FF. Het kan dus volgens FF op dag 31 of dag 32 geweest zijn. Ik vermoed zelf dag 32, aangezien ik toen nog vruchtbaar slijm had. Wat denken jullie?

En wat denken jullie verder van het kaartje? Die dip heb ik nog nooit gehad. Ik weet dat je achteraf pas kunt zeggen of het wat is maar speculeren mag altijd. Dus geef jullie mening graag!

2. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik ga ook voor dag 32 vanwege je vruchtbare slijm die dag nog. Lijkt er in elk geval op dat hij echt wel geweest is.

Zijn jullie bezig voor een volgend kindje? Want als het geen innestelingsdip is, is het inderdaad wel apart. Maar goed, we zijn geen robots dus alles kan :)

3. Bloembie

Bloembie Bekend lid

Sep 12, 2011
    621
    0
    16
    Dank je voor je reactie! We zijn inderdaad bezig voor een volgend kindje. Maat jeetje wat spannend zeg!

4. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Geloof ik graag! Veel succes....

5. Bloembie

Bloembie Bekend lid

Sep 12, 2011
    621
    0
    16
    Hij stijgt gestaag. Testjes zijn in huis. Eerst maar temp van morgen afwachten en dan beslis ik wanneer ik ga testen...

Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe Sandana? Zwaarder omdat je al een kleintje hebt? Wel ontzettend leuk dat ze lekker dicht op elkaar zitten!

6. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Spannend hoor, ziet er goed uit je kaartje!

Hier gaat het goed, hoewel wel behoorlijk zwaarder ja dan bij de eerste. Maar inderdaad vind ik het super dat ze zo dicht bij elkaar zitten.
    De 10e is mijn neefje geboren (van mijn broer), zo klein... kan me dat helemaal niet meer voorstellen! Was bevalling van een ruim uur.... onvoorstelbaar! Thuis bevallen, terwijl het onder toezicht van gyn moest, haha! Maar alles is super in orde!

7. Bloembie

Bloembie Bekend lid

Sep 12, 2011
    621
    0
    16
    Gefeliciteerd met je neefje! Ze zijn inderdaad dan weer heel klein en hulpeloos. Zo schattig!

Ik vermoed dat de mijn dip in mijn tempkaartje toch echt een innestelingsdip geweest is. Heb namelijk duidelijk positief getest, dus helemaal blij nu :).

Jij succes nog met de laatste maand!

8. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wauw proficiat! Hoe lang komt er tussen te zitten met je eerste kindje? Hier ik het 14 maanden :)
    Is wel echt zwaar zo tegen het einde.... ik ben nu 36 weken.

9. Bloembie

Bloembie Bekend lid

Sep 12, 2011
    621
    0
    16
    Dank je! Er zitten dan 15 maanden tussen beide kindjes.
    Ik kan me voorstellen dat het voor jou nu erg zwaar is, moet natuurlijk nog even afwachten totdat ik het zelf kan ervaren maar ik verwacht het wel. Het lijkt me wel ideaal wanneer ze wat ouder zijn en dan lekker veel aan elkaar hebben!
    Bedankt voor jouw reacties! En succes de laatste 4 weken, ik hoop dat de kleine niet heel lang op zich laat wachten!

10. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ja leuk hoor... zo weinig ertussen. En dan kan ik daarna gewoon lekker echt aan mijn herstel gaan werken. Komt echt wel goed.

Jij ook veel succes...

Share This Page