Hoi, Misschien een tip voor iedereen die niet (zo) van voetbal houdt: Bij de Kruidvat krijg je vanmiddag tijdens de wedstrijd (12:00 - 17:00 uur) 20% korting op alles. Ik ga luiers inslaan... PS: Geldt alleen niet voor zuigelingenvoeding.
Dat vroeg ik mij dus ook af.. Er staat 'zuigelingenvoeding', dus ik ga er maar van uit dat ze álle zuigelingenvoeding bedoelen, maar 't zou wel leuk zijn als je wél die korting kreeg.
Ik denk dat het de zuigelingenvoeding tot 6 mnd is, omdat ze daar nooit aanbiedingen van mogen maken. Tabak, drank en medicijnen staan ook in het rijtje...
ik las het gister in de winkel. Echt heel slim bedacht. om 16.00 is de wedstrijd als wel afgelopen dus kan ik alsnog even naar de luiers kijken! @consider thanks. ik ga even kijken of het hier ook zo is.
ben ik net geweest om half 1 ofzo... kreeg ik die korting niet. Moest ik weer helemaal in de rij om mijn geld terug te vragen... nou ja scheelde wel een tientje!
helaas bij onze hema geen korting heb ff gebebelt. Zou wel heel vrouw vriendelijk zijn als alle winkels onder de voetbal wedstrijd allemaal kortingen weg geven
Hier zeiden ze ook zelf: u krijgt 20% wk korting. Ik ben snel voor de wedstrijd gegaan. Scheermesjes halen voor m'n man... dure dingen. Nu waren ze al in de aanbieding en dan nog een keer 20% eraf!!! En voor vaderdag een lekker flesje parfum gekocht...
weet iemand of dit ook geld voor de komende wedstrijd nederland kameroen? dat zou dan voor de koopavond gelden?