Ideeen voor babyfotoshoot

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Stephaniev, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stephaniev

Dec 16, 2012
    57
    0
    0
    NULL
    Almere
    Hoi dames,

Wij gaan zaterdag een fotoshoot doen met ons kleintje. Van hem alleen en met zn 3tjes. Hebben jullie nog ideen voor leuke poses? Ik heb al op internet gezocht maar kon niet zo veel vinden :(

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Dat doet de fotograaf meestal automatisch.

3. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,841
    3,630
    113
    Kun je geen voorbeelden vinden op de website van je fotograaf? Of of zoek anders op internet naar andere babyfotografen voor ideeën.

4. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Ik heb destijds met mijn zoon ook een fotoshoot laten doen en de fotograaf heeft sowieso al heel veel ideeën. Verder had ik zelf op internet al heel veel ideeën opgedaan (gewoon gegoogled, is genoeg te vinden), en dat voorgelegd aan haar.

5. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,915
    1,667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Wat wil je voor foto's? Wat ik namelijk zo'n heerlijk pure foto's vind, zijn die waarbij je kleintje in zijn blootje op zijn buik op een lekker harig kleedje ligt, helemaal opgekruld waarbij de foto dan van de zijkant geschoten wordt, je ziet dan geen gekke dingen.

op de grond liggen op je rug, kindje tussen jullie in, met hoofdje op gelijke hoogte zodat er een portret van jullie drietjes gemaakt kan worden.

Kindje met het buikje op de grond, jullie (of een van jullie) er tegenover, ook met de buik op de grond en dan maar hopen dat jullie kindje zijn nekje op richt zodat jullie elkaar aankijken.

moeder houdt kindje voor haar buik, met het gezichtje naar de camera, vader staat er achter, met zijn handen om jouw handen en om het kindje.

Share This Page