Kruidvat vals positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sanne28, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne28

sanne28 Nieuw lid

22 jan 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik heb zondag en maandag een kruidvat 2 voor 5 test gedaan. De uitslag was een heeeel licht roze streepje, moest heel goed kijken. Na 5 min werd het een donker roze streep.. Ik weet niet wat ik er van moet denken.. Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb geen foto van de test, omdat hij zo verkleurde na 5 min. Gebeurde trouwens bij beide.
    Mijn menstruatie dag was waarschijnlijk afgelopen donderdag of zaterdag, afgaande op mijn laatste cyclussen.

Gr. Sanne

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Als je 2 testen hebt gehad die binnen de afleestijd een streepje gaven dan lijkt me dat je zwanger bent. Maar ja omdat ik geen foto kan zien weet ik natuurlijk niet wat je bedoeld met een licht streepje.

Waarom doe je niet gewoon een digitale? Is misschien iets duurder, maar dan heb je geen gedoe met rare streepjes.

Ik duim!

3. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Je mag de KV2v5 echt niet na afleestijd aflezen!
    Ik had ook steeds een valse streep na afleestijd.

4. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ook ik had tot 2x toe een lichte streep op de cassette en was NIET zwanger. Iedereen zag de streep dus hij stond er daadwerkelijk succes:)

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik ook. Ik koop ze niet meer, vind het echt een valse hoop rottest! :D

6. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ze geven idd heel vaak zo van die indrogers of tuurstreepjes.
    Maar... als je pas een paar dagen na je nod test dan moet je gewoon een duidelijke hebben. Heb je dat niet dan ben je niet zwanger. En zo doen ze dus toch hun werk. Maar natuurlijk testen we allemaal (ikzelf inclusief) liever veel te vroeg en kwellen we ons dan met rare streepjes hihi :D

7. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Maar met 5 min een donkerroze streep? Of echt heel ver na 5 min? En hoe donker? Nog steeds tuurstreep of echt donker?

8. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Misschien toch nog een keer testen vandaag?
    Ik heb geen negatieve ervaringen met de Kruidvattesten.

Laat je de foto dan even hier zien?

Deel Deze Pagina