Wraps - recepten gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wij gaan vanavond wraps eten heb ik besloten :p maar wij doen eigenlijk heel simpel met wat geraspte kaas, sla, salsa saus en kip.
    En wil nu wel eens wat anders proberen, dus kom maar op met de recepten!! (van hubby mag t niet te lang duren want hij heeft honger als ie thuis komt whaha) moet dus makkelijk receptje zijn op verzoek van mn hubby ;)

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mexicaanse roerbakmix, blikje mais, uitje, gebakken kipfilet in stukjes samen aanbakken, fajitakruiden (casa fiesta zijn de lekkerste) en wat creme fraiche er doorheen met een klein beetje water, even laten pruttelen, wraps vullen, dichtvouwen, kaas overheen strooien, even 10 minuutjes in de oven.....klaar!

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Mexicaanse wraps van Honig? Makkelijk en snel klaar en heeeeeel lekker vind ik! Alleen volgens de verpakking moet je er 6 wraps uit kunnen halen maar ik red er maar 4 :D

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Als we het uitgebreid doen doen we het volgende wraps met:
    Kipfilet met fajita mix
    stoplicht paprika in kleine stukjes wokken
    Champignons in plakjes met ui wokken
    Komkommer in kleine stukjes
    Ijsbergsla
    Slasaus erover heen

Iets simpeler:
    We vervangen dan de paprika en champignons voor een zak groente champignonmix van AH

Helemaal simpel:
    Gyros met ijsbergsla en knoflooksaus.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oe iets met knoflooksaus vind ik wel goed idee. heb al kip uit vriezer gehaald dus moet iets met kip en knoflooksaus worden :D
    wil er zoiezo sla in hebben, vind ik altijd wel lekker

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wraps met kipragout en creme fraiche

Nodig:
    Rode ui
    paprika
    Mais
    Kipfilet
    Kipragout
    creme fraiche

Groenten en kip in stukje snijden. Kip en groenten even bakken. Kipragout en creme fraiche toevoegen samen met wat zout en peper.
    Als laatste de maiskorrels toevoegen. Smullen maar!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    het is geworden:
    kip in strookjes, dat kruiden met tandoori kruiden. bakken, dan wat gele en rode paprika bakken, schepje creme fr met wat tandoori kruiden mengen, dat bij de paprika doen, even verwarmen, kip erbij.

geraspte kaas op wrap, warm maken, berg sla erop, het kip/paprika-goedje erop, tomaat stukjes en wat knoflook saus.

HEERLIJK!!!

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Nog meer recepten? :) die met kipragout ga ik eens proberen! lijkt me erg lekker.

9. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak nog wel eens wraps op de volgende manier:

Paprika, ui en champignons bakken met een teentje knoflook, een pepertje en wat zeezout.
    Blikje kidneybonen en mais laten uitlekken. Paar ons gekookte (zilvervlies)rijst door het groentemengsel.
    Even mee laten bakken, dan de bonen en mais erbij.
    Voor vleesliefhebbers kun je er bijvoorbeeld rundvleesreepjes of rul gebakken gehakt bij doen.
    Ondertussen wraps verwarmen.

De wraps dun insmeren met zelfgemaakte knoflookmayonaise en dan vullen met het rijstmengsel (en eventueel vlees)

10. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik maak wel eens quassedillas. De tortilla niet op rollen dan. Dus niet een officiele wrap. Ik doe er salsa dip, pesto, cheddar kaas, een rode ui , paprika en kip tussen... In de pan, beide kanten 2 a 3 minuten... Beetje rucola erbij. Lekker hoor, krijg gelijk weer honger

Deel Deze Pagina