zijn hier ook meiden die de tabletten van kruidvat vitaal zwanger slikken? ik heb ze gister namelijk gekocht en heb vandaag een genomen nu is het zo dat ik het potje al vind stinken , en heb vanmiddag een tablet gepakt 8-[ nu heb ik al de hele dag opstoten en boeren met die vieze smaak van die dingen bah! dus die neem ik niet meer dus als iemand een andere vitamine slikt zonder deze rare smaak hoor ik heel graag welk merk dat dan is groetjes van Ramona
Sinds ik weet dat ik zwanger ben slik ikGravitamon...zijn ook makkelijker om in te nemen vanwege gladde omhulsel...en geen last van nasmaak ofzo. Voorheen nam ik ook die van het kruidvat hoor! Liefs Nollie
Ik ben ook erg tevreden over Gravitamon. Ook slik ik visolietabletten, maar daar rips ik ook nog wel eens na op. Na een koekje of iets anders kleins te hebben gegeten is dat trouwens zo weer weg.
Ik had zwanger pillen van de etos volgens mij, Waar visolie inzit en waar ik ook de hele dag van die 'lekkere'boertjes van liet. brrrrrrrrrrrrrr Ben mede op aanraden van een vriendin ( die ook vk is) overgestapt op gravitamon. Heb ik trouwens ook tijdens de borstvoedingsperiode gebruikt.
Heb die van het kruidvat ook een tijdje gehad..Krijg er koppijn en obstipatie van.. Heb nu die van VSM en dat gaat prima..Stinken ook niet BTW
die van het kruidvat stinken heb ze ook gehad maar even want die dingen zijn echt smerig, slik sindsdien vsm mama die zijn prima.
Eerst een tijd femnatal geslikt en nu die van vsm die hebben allebij geen akelige geur en ook nooit wat van opgeboerd
ik heb die van vsm mama die stinken ook niet en je hebt er geen last van! ze zijn alleen wel een beetje prijzig
Ik neem ook davitamon femnatal, bevalt goed. Van mijn vk kan ik ze de hele zwangerschap door blijven gebruiken. Ook gebruik ik net als appeltje visolie capsules. Daar kan je idd heeel goor van opboeren
Mijn vorige zwangerschap ook visolietabletten gehaald. Gatver wat smerig zijn die dingen zeg! Ik heb ook moeite met het slikken van pillen dus had ik zo'n capsule opengeknipt..... Ik heb het niet meer genomen. Dus vorige zwangerschap niks geslikt. Nu gravitamon. Gaat heel makkelijk weg met wat melk.. geen nasmaak...