Ik had al ergens gelezen dat het goed is om foliumzuur te slikken als je met de pil stopt en zwanger wilt worden/zwanger bent, maar wat is nog meer verstandig om te nemen? Ik zie namelijk altijd van die speciale vitamines liggen voor zwangere vrouwen...maar slikken jullie nog andere dingen?
Ik heb Etos zwanger worden geslikt. Zit lles in wat je nodig hebt en het is goed betaalbaar! Toevallig na de eerste maand slikken meteen zwanger. Lees er veel goede dingen over.
dus dat is iets wat je slikt als je zwanger wilt worden, maar nog niet bent? en moet je daar dan mee stoppen als je zwanger bent?
Ik heb alleen foliumzuur (Etos) gebruikt. Is in princiepen genoeg, maar die zwanger worden van hun is ook prima! Veel plezier ;D
Ik heb de etos zwanger worden doorgeslikt toen ik zwanger was, om het op te maken. Dat was ongeveer 3 weken. Ze vertellen dat dit geen kwaad kan. Toen het op was ben ik overgestapt op zwanger zijn suplementen.
Ik heb de etos zwanger worden doorgeslikt toen ik zwanger was, om het op te maken. Dat was ongeveer 3 weken. Ze vertellen dat dit geen kwaad kan. Toen het op was ben ik overgestapt op zwanger zijn suplementen.
Het hoeft niet,al die extra's alleen foliumzuur is genoeg,ze raden wel aan als je zwanger bent om extra vitamine d te slikken naast het foliumzuur.die slik je trouwens tot 10 weken zwangerschap.wel natuurlijk belangrijk om gezond te eten zodat je genoeg vitamines binnen krijgt.
Ik slik een multi speciaal voor zwangere vrouwen ( prenafem van orthica), en calcium met vitamine d. Doordat ik een melk en soja allergie heb krijg ik zonder deze supplementen niet genoeg binnen. Volgens mij hoef je behalve foliumzuur niks te nemen, als je gevarieerd genoeg eet.