kruidvat voeding 1 niet goed?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Fairytale, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Islah ik gebruik ah eigen merk.

Bij sandro heb ik nutrilon gegeven en toen ik over ging op 2 ah eigen merk dit beviek me zo goed dat ik nu ook ah eigenmerk gebruik bij dante en gekijk 1.
    Voordeel je mag meerdere pakken kopen en het is bijna 3€ goedkoper.
    Nadeel je moet het overzetten in een vershoudbakje met deksel.

2. Islah

Islah Niet meer actief

Dat is wel een nadeel ja, vooral als het zo ontzettend plakt (tenminste die van kruidvat wel).

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Js dat valt met deze gelukkig mee dat vond ik van de kruidvat voeding ook een groot nadeel.

4. Aloe

Aloe Niet meer actief

Met 'gezeik' bedoel ik dus: het niet meer dan 1 pak kunnen kopen, de voeding die weer teruggehaald wordt, dat gedoe met die flesjes schoonmaken enz.

Dat je er moeite mee had om te stoppen snap ik. Ik twijfel nu al een tijdje om te stoppen maar heb daar dan weer moeite mee.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je vergeet nog al die mensen die, als ze je met een kind aan de borst zien, het nodig vinden je te vertellen hoe verschrikkelijk ze het zelf vonden of hoe blij ze zijn nooit dat 'gedoe' gehad te hebben. Ehm, ik geef mijn kind te eten, wat boeit het dan wat een ander doet of laat met haar kind? Blijkbaar vatten mensen het zien van een voedende moeder op als een uitnodiging tot commentaar. Mijn vriendinnen die hun kinderen flesten hoorden dat nooit, die kregen alleen maar te horen 'wat een schatje'.

6. Islah

Islah Niet meer actief

Apart, ik heb helemaal niet zulke ervaringen gehad in het ziekenhuis. Alleen wel jammer dat ik reacties krijg op het cb van 'oh maar kunstvoeding is een heeeeel goed alternatief hoor!'. Net alsof ze staan te springen om het feit dat je kv geeft ofzo.

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Het verschilt natuurlijk per cb, maar ik heb af en toe ook het idee dat ze liever zouden zien dat je kv geeft omdat je kind dan beter in de grafiekjes valt. En ze dan advies kunnen geven over de hoeveelheid die je bij moet geven en moet laten omdat je kind te snel of te langzaam groeit. Nu mijn tweede dochter geef ik bv, en die groeit nu harder (geloof dat dat er ook bij hoort). En kreeg wel commentaar over dat bv geven op verzoek is, maaaarr toch niet teveel want dat was ook weer niet goed en blabla. Het is inderdaad nooit goed, wat je ook geeft. Daar komt het wel op neer denk ik! Dus doe gewoon wat je denkt dat goed is..

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Goed idee, haal gelijk de NEE-NEE sticker van de deur af anders wordt het wel heel mager :D

Deel Deze Pagina