Ons mannetje is nogal hongerig dus sinds gisteren ben ik rustig aan, aan het overstappen op nutrilon forte. Nu vraag ik me af of het een probleem is om van kruidvat merk naar nutrilon te gaan? Doe nu 1 schepje forte en 3 KV voeding. En zo ga ik steeds meer geven Merk wel aan mijn zoontje dag hij er wel aan moet wennen want heeft wat meer last van zijn buikje en poept veel. Kan ook toeval zijn en komen omdat hij niet lekker is. Ik vraag me ook af of we openduur ook weer terug kunnen naar KV voeding als we merken dat hij het niet meer nodig heeft?
Ja hoor ik denk dat je het prima doet. Ik zou elke keer met 1 schepje ophogen. Sommige kindjes hebben al genoeg aan bv. 2 schepjes forte en 2 schepjes standaard, dus dan kan je ook gewoon een combi geven.
Oké wist niet dat dat ook mogelijk is. En hoe merk ik dat? Als hij langer tussen de voedingen laat ofzo?
Klopt hebben ze hoor meis. Maar wist ik niet en heb dus van nutrilon gekocht. Ik weet alleen niet of ik er wel mee doorga want mijn kleine man poept zich een ongeluk sinds we aan het mengen zijn met forte. Echt zo zielig. En ik vraag me ook af hoe het nu gaat met z'n flessen. Zo heeft hij om kwart v 5 zijn eerste fles van de dag op, en als ik dan uitga van om de 5uur krijgt hij maar 5 flessen. (120cc per keer). Wat een gepuzzel en wordt er zo onzeker van.
Waarom om de 5 uur...?! Dat is echt niet gebruikelijk hoor... En helemaaaaaal niet op deze leeftijd... Op deze leeftijd is 3/3,5/4 uur normaal
Toen dronkhij hier nog omde 3uur en als hij wel langer sliep maakte ik hem na max4 uur wakker. Als je zoontje om de 5uur voor een voeding komt, waarom geef je dan forte voeding?
Jawel en doen we ook wel maar openduur kwamen we. Op meer dan 6 voedingen uit. Hij was niet verzadigd.
normaal gesproken word geadviseerd om binnen hetzelfde merk te blijven, dus zou eerst "forte"van kruidvat zelf proberen met de kruidvat standaard