Hoi! Kleine man is nu 3 maanden. Sinds anderhalve week drinkt hij 5x 150+5. Sindsdien heeft hij geregeld overdag 4.5 uur tussen zijn voedingen, soms zelfs 5 uur! Voedingsschema ziet er globaal zo uit: 6 - 10.30 - 14.30/15 -19- 2 uur. Ik weet dat hij officieel meer mag, maar deze voeding drinkt hij soms al niet helemaal op. Wat zouden jullie doen? Wakker maken na vier uur of op verzoek blijven geven?
Hi, Als mijn zoon slaapt, dan laat ik het wel uitlopen, maar dit gebeurd zeer weinig. Bij jou wel veel dan? 4,5 ok, maar 5 uur vind ik best lang voor overdag. Liever dat hij meer/vaker overdag krijgt, dan zal hij snachts eerder langer wegblijven door voldoening. (dnek ik haha)
Nou hij doet overdag hazenslaapjes en is soms net een half uur in slaap voor de voedingstijd na vier uur.. Omdraaien van dag en nacht ritme is er niet bij dus
Juist om een duidelijk en voorspelbaar ritme aan te houden zou ik overdag niet langer dan 4 uur tussen de voedingen laten, en 's avonds en 's nachts lekker laten slapen.
Hier werd ons vanaf begin aangeraden overdag dan "ritme" erin te houden en de nacht op verzoek. Ons schema begon om 08:00/12:00/15:30/19:00/23:00 Overdag kon 15/30 min eerder later zijn... S. Sliep al wel vanaf WK 6 door. Maar na 3,5 maanden veranderde het al naar 4x 180/6 08:00/12:00/16:00/20:00