Ik geef momenteel nog Friso 1 maar ik hoor steeds meer moeders om me heen die Kruidvat voeding geven en daar tevreden over zijn. Maar waarom is kruidvat voeding eigenlijk goedkoper dan Friso en Nutrilon? Zitten er dan wel dezelfde ingredienten?
Ik gok dat het puur de merk naam zal zijn Maar ja ik geef toch Nutrilon waarom.... iedereen die ik ken gaf het hun kindjes en ik kreeg het vroeger zelf ook.
Er zit wel een minimaal verschil in de vitamine's in. Je moet de pakken maar eens vergelijken in de winkel... Als Sam iets ouder is wil ik ook gaan overstappen, maar nu nog niet vanwege krampen..
Tja er zal heus wel n minimaal verschil in zitten.. maar alles is nauwkeurig getest onder strenge veiligheidsnormen dus.. Kruidvat voeding is ook gewoon goed! (Ik gebruik t ook al maanden).
zit eigenlijk geen verschil in, alleen merk je het flink in je portemonnee. wat er al eerder gezegd is alle merken moeten aan voorwaarden voldoenen ook die van het kruidvat. je kan allicht proberen over te stappen, dan kan je altijd nog zien hoe je kleintje erop reageerd. liefs joyce
Het enige verschil is de reclame die gemaakt wordt. Al die leuke cadeautjes die je van Friso en Nutricia krijgt worden eigenlijk betaald door de mensen die die merken kopen. Kruidvatvoeding is van prima kwaliteit. Zo goed zelfs dat Nutricia ze voor de rechter heeft gehaald, omdat ze Nutricia zouden hebben nagemaakt. Kruidvat heeft dat trouwens gewonnen.
Verschil zit em hoofdzakelijk in de portemonnee Mirte drinkt niet anders en heeft er nog nooit problemen mee gehad. Als je de ingredienten naast elkaar houdt, zie je wel wat verschillen, maar dat betekent niet per definitie dat het ene beterder is dan het andere.
is het niet zo dat er in nutrilon en friso bepaalde vetzuren zitten die kruidvat niet heeft (dha/aa geloof ik)? daarom is de friso ook ineens een stuk duurder geworden..
Ik gebruik sinds het begin (hihi 1 week) kruidvat voeding en heb er vandaag weer 2 pakken bij gehaald, Quinn doet het er super op, bijna geen krampjes komt goed aan. Ja ben er erg over te spreken en scheeld een hoop geld.
Helaas reageerde Robin totaal niet goed op die Kruidvatvoeding, krampjes, krijsen na elke voeding etc., dus weer terug naar Nutrilon. Misschien ga ik binnenkort over op Friso, al ben ik blij dat ze het op Nutrilon goed doet. Gewoon eens uitproberen zou ik zeggen.
Gebruik het ook al ruim 7 maanden en het scheelt zeker in je portomonnee! Onze kleine doet het er erg goed op al die tijd! Voor mij geen ander merk meer! Liefs Faith
De eerste die die vetzuren in de melk deed 7 jaar geleden was Similac, en dat was toen ook al het goedkoopste merk. Inmiddels zit het in alle merken. Friso is in prijs verhoogd omdat de wereldwijde zuivelprijzen de pan uitvliegen. Heel China koopt melk uit Europa.
dus die vetzuren zitten ook in kruidvatvoeding? staat geloof ik niet op de lijst met ingredienten. dan kan ik net zo goed overstappen, als er verder weinig verschil in zit..
Alle merken gebruiken soortgelijke vetten. Alleen zijn ze niet bij elk merk gepatenteerd en zetten ze het er niet bij elk merk op. Maar Similac was de eerste.
Je moet maar zo bedenken, als het in nederland verkocht mag worden, dan voldoet het aan de normen die gelden voor deze voeding. Hier gaat de fles goed leeg met de Kruidvat voeding en ze vindt het lekker. Tja zou ze dat niet vinden, dan is het niet anders, maar dit scheelt een hoop
Ik stap niet over is het niet waard. Want bij AH is Friso 7.80 en de kruidvat voeding is rond de 6.80 en met 100gram minder dan friso.
Wij gebruikte ook kruidvat voeding maar zijn overgestapt. We hadden al meerdere malen meegemaakt dat de kruidvatvoedingen uitverkocht waren. Nu hebben we Friso en moet zeggen dat ik die fijner dan Kruidvat vindt. Friso lost stukken beter op. Nathan heeft trouwens niet op de overstap gereageerd. Nu willen we voor de nacht Friso hongerige baby gaan proberen ( hij is erg hongerig). Jammer dat ze (nog) geen hongerige voeding van Kruidvat hebben.
ik wist niet dat kruitvat minder voeding inzat dan in friso, maar dan maakt het inderdaad weinig verschil. die voor hongerige baby's van friso werkte hier heel goed, ik had ineens een tevreden kind, later ben ik weer terug gegaan naar de normaal, en dat ging ook goed
Bibiche, weet niet waar jij die prijs vd Kruidvat hebt gezien hoor (ja bij kruidvat). Betaal hier 5,80 of 5,87 weet het zo ff niet en dat maakt dat verschil van 100gr wel goed. (ik heb het dan wel over standaard 1 voeding