kruidvat voeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mj24, 4 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Hai Meiden,
    Zijn er ook meiden ie het kruidvat merk gebruiken, zo ja welke en wat vinden jullie ervan. Ik vind het erg veel geld schelen.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    er zijn veel meiden die het gebruiken, kijken anders even bij de zoekfunctie kan je veel over vinden

3. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Wij wilden ook overgaan,
    het is dan wel 3 euro goedkoper per pak, maar er zit 100 gram minder in dan die wij hebben (friso) en de schepjes zijn groter....
    uitendelijk scheelt het niet veel meer, dus pak terug naar de winkel en blijven wij bij friso.

Succes

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij waren heel tevreden.....tot Ruben ziek werd.
    Nu zitten we op Nutrilon. Bij Kruidvat bleef hij spugen en bij Nutrilon niet.
    Het stinkt veel minder...dat wel.
    Elmo

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Wij zijn heel tevreden. Onze Demi krijgt de Extra Care versie van de voeding (hypo Allergeen) en dat gaat prima. Ze doet het er goed op en het scheelde 6 euro met Nutrilon op de zelfde hoeveelheid, dus dat is echt de moeite waard.

Alleen de verkrijgbaarheid heb ik wat problemen mee. Probeer al sinds zaterdag nieuwe pakken te kopen en het vak is steeds leeg.
    belachelijk vind ik het en ik ben blij dat ik nog genoeg heb om tot morgen te komen, anders had ik echt een probleem gehad.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Kruidvat beviel hier niet goed, ze kreeg er erge krampjes door, dus zijn we weer terug gegaan naar Nutrilon. Nu zit ze op de opvolgmelk en zijn we sinds een paar dagen de Comfort Care van Bonbebe eens aan het proberen. Ik heb wel het idee dat ik hier weer meer jbpm bij moet doen dan door de Nutrilon A.R., maar tot nu toe lijkt ze geen last te hebben van krampjes of iets dergelijks. Die van Bonbebe is sinds een maandje ofzo te koop bij een hoop supermarkten www.bonbebe.nl en heeft standaard en comfort care. Scheelt ook aardig wat in geld. En dan zou je ook nog aan Similac kunnen denken, die bestaan al heel lang en zijn ook goedkoper.

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    Leander ook al vanaf 6 a 7 weken oud overgestapt op kruitvat.
    Ben tevreden Leander drinkt er goed van.
    Betaal nu 6 euro een pak standaard en die is hier goed verkrijgbaar.
    Dus scheelt gewoon 5 euries met de nutrilon.
    Liek

8. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ideaal, wij hebben het hier van begin af aan, en het bevalt nog steeds prima!
    en het scheelt enorm in je portemonnee, nu ben ik wel bevooroordeeld met een man die bij kruidvat werkt maar wij zijn echt tevreden.

joyce

9. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Niet aan beginnen meid!
    Waarom niet?
    Simpelweg omdat het wel goedkoper is, maar zeer zeker niet beter!

Duurder is lang niet altijd beter, maar in bijv. Nutrilon zitten veel betere grondstoffen dan in die van het Kruidvat. Daardoor is Nutrilon ook duurder.

10. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Bij ons beviel de Kruidvatvoeding juist een stuk beter dan Nutrilon! Van Nutrilon had Simon erg veel krmapjes, nadat we op kruidvat waren overgestapt heeft hij nog amper krampjes gehad...

11. augustus

augustus Niet meer actief

Hier kruidvat extra care omdat deze hypo allergeen is. Ik vind het super gaan. En het scheelt een hoop geld.

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hier ook kruidvatvoeding; gaat perfect en is net zo goed volgens het cb

13. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Esmee vond het ronduit smerige voeding! Het stinkt ook heel erg. Daarna overgestapt op Friso en dat drinkt ze heel erg goed.

14. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    @Thunder Angel!

Dat is dus pure onzin wat je nu zegt! Als die voeding minder zou zijn dan lag het nu niet in de winkel hoor! Nutrilon heeft niet voor niets een rechtszaak aangespannen tegen Kruidvat.

Je betaalt alleen maar voor de naam en voor de reclame van Nutrilon. Qua voedingstoffen is het exact hetzelfde. Tis dat Esmee het smerig vind anders was ik ook zeker Kruidvat blijven geven.

15. emmie

emmie Niet meer actief

Nutricia en Kruidvat ruziën over babymelk
    Voedingsproducent Nutricia, onderdeel van Numico, en drogisterijketen Kruidvat ontmoetten elkaar vandaag voor de rechter. De inzet: poeder voor babymelk.

Patenten
    Kruidvat verkoopt sinds enige tijd poeder voor babymelk. Nutricia stelt dat de samenstelling van het product erg veel lijkt op zijn eigen A-merken, Nutrilon Standaard en Nutrilon Omneo. Daarvoor heeft Nutricia veel onderzoek verricht, wat is doorberekend in de prijs. Nutricia heeft daar ook patenten op.

Goedkoper
    Het huismerk van Kruidvat is goedkoper dan de producten van Nutricia. Volgens Kruidvat het gevolg van voordeliger verpakkingsmateriaal, reclame en buitendienst. Bovendien verhoogde Nutricia vorig jaar de prijzen met een kwart. Kruidvat ontkent dat het de producten van Nutricia heeft gekopieerd. Als dat het geval is, wil Nutricia weten waar Kruidvat het gezondheidsclaim vandaan haalt. Deze zou dan ten onrechte op de verpakking staan, aldus Nutricia.

is inderdaad onzin wat je zegt thunder angel! het is allebei even goed anders lag het niet in de winkel! het is goedkoper omdat de kruidvat er verder geen reclame over maakt, dus die kosten weer kunnen besparen!
    kruidvat heeft de rechtzaak gewonnen!

wij gebruiken hier sinds Seff van de BV af is Kruidvat, eerst de comfort, maar nu inmiddels alweer een hele tijd de extra care i.v.m. moeizame ontlasting, gaat nu super! :thumup:

16. emmie

emmie Niet meer actief

Van goedkopere voeding worden ze net zo goed groot als van dure.
    Het prijsverschil zit 'm vooral in al die cadeautjes en advertenties die een merk maakt. Daar moet je als moeder gewoon voor betalen.
    Uiteindelijk is de allerbeste voeding nog steeds gratis. Heus, prijs zegt niets over kwaliteit!

dit stukje vond ik nog van dirksmama!

17. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Helemaal waar, als Kruidvat geen goede voeding zou hebben, mag het echt niet verkocht worden hoor! Bij Nutrilon betaal je veel meer voor de reclame, en echt niet omdat het de beste voeding is. Is zeker niet onze ervaring, wij hebben helemaal geen goede ervaring met Nutrilon!

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

het is dat we erachter zijn dat Joey KMA heeft anders had ik het ook nog gebruikt. Bovendien werk ik er zelf bij en als het rotzooi was had ik hetn iet gekocht

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Open!

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Dank, Josien!

Ik heb de laatste tijd heel veel moeite om de juiste kruidvatbabyvoeding te krijgen. Eerst had ik dat probleem met de extra care. Nu ben ik sinds 14 dg overgestapt op standaard in overleg met het CB en eik ook deels omdat die beter te krijgen leek.
    Nou ik heb een en al ellende.
    Op een gegeven moment ben ik al standaard gaan pendelen tussen 2 filialen. Als het ene filiaal het niet had, had het andere het wel.
    TOt afgelopen maandag. Beide filialen niets.
    Ik vandaag weer kijken, nog niets! En extra care volop verkrijgbaar natuurlijk, alsof de duvel ermee speelt.
    In het filiaal hier in E'oord al anderhalve week neit leverbaar dus he.
    Belachelijk gewoon. HEb al diverse keren een klacht ingediend bij het hoofdkantoor in de afgelopen weken. De dames die ik dan aan de lijn heb zijn eht volledig met me eens en vinden het niet kunnen, maar het gebeurt evengoed nog!

Anyway ik baal als een stekker ervan, maar was er vandaag helemaal mee aan. Ik verrijd die 4 euro verschil wel aan benzine om van filiaal naar filiaal te rijden in de hoop dat het daar op voorraad is. Dus wij hebben friso standaard gekocht.
    Nu maar hopen dat onze meid er neit al teveel last van zal hebben, bij de overgang. Want dat begroot me nog het meest. Ik bedoel die 3 of 4 euro per pak verschil is leuk, maar als die kleine er naar van is is natuurlijk erger.
    HEt beste wat ons zou kunnen overkomen is dat ze verzadigder raakt van de Friso zodat ze meer tijd tussen de voeidngen gaat nemen. Dat hoor je toch weleens dat per merk de verzadiging kan verschelen?

Kortom voor ons geen Kruidvatvoeding meer.
    Ik had verwacht dat het wel wat mee zou vallen met die verkrijgbaarheid. Had er heus wel over gelezen hier op de pagina dat mensen dat ervaarden. Maar helaas meot ik die dames gelijk geven. Wat kl**te geregeld bij de Kruidvat zeg! Bah, bah, bah!

Zo en dat moest ik ff kwijt ;)

Deel Deze Pagina