Onze dochter kreeg tot vandaag Friso 2 extra. Het maatschepje was van de opvolgmelk was al groter dat die van Friso 1 extra. Nu stappen we van de extra af en gaan we gewone Friso 2 geven. Ik maakte de verpakking open en nu zag ik tot mijn verbazing dat het schepje bijna de helft kleiner is. Ik vind dit best vreemd ! ps een voordeel de voedingen passen weer in de voedingbakjes en ik ga nu langer met een pak doen !
ik geef nr 1 voeding, maar het maatschepje van de standaard is idd kleinder dan die van de extra. De voeding van de standaard is ook veel fijner van structuur, misschien dat het daaraan ligt!
ik heb similac ,hele grote scheppen zit in altijd , vond altijd al gek om te lezen mensen 6 schepjes in fles doen maar dat omdat kleine schepjes zijn
Hey ik zag ook al dat de Extra een groter schepje had ! Waarom zal dat zijn, en ja de structuur is wel anders... Maar goed, volgens mij gaat dat pak lekker snel op ! -x-
dit heeft inderdaad te maken met de samenstelling van de voeding, zoals je ook merkt dat de één papa dikker is dan de andere, dus gewoon de hoeveelheid aanhouden die geegven wordt volgens de verpakking zou ik zeggen
Ja idd ik merk het nu aan de voeding, hij is een stukje dunner. Ik snapte er al niets van dat mensen zo lang met hun voeding deden terwijl mijn dochtertje 3 flessen drink en nog net geen week met het pak doe.