Ik ben wat aan het rondkijken voor parttime werk. Nou is er een baan beschikbaar op 5 minuten afstand lopen bij de trekpleister. Harstikke mooi natuurlijk uurtjes passen ook goed bij wat ik wil. Nu staat er bij de vacature "Om onze klanten te kunnen adviseren over geneesmiddelen betalen wij jouw studie" Heeft iemand enig idee wat ik me daarbij kan voorstellen ?? Zal het echt weer een schooltraject zijn of meer iets in de trant van een cursus?
Ha Rnate, Ik heb ooit bij de c1000 gewerkt en daar verkochten ze ook geneesmiddelen. Ik mocht deze toen ook verkopen en heb daar toen een cursus voor gedaan. Geen hele opleiding! Succes!
Dat vermoeden had ik inderdaad ook al, was die cursus dan gewoon op het werk of moest je wel ergens anders heen?? Meer mensen met ervaringen ??
Hey, Het is een thuisstudie. Tenminste dat was jaren geleden toen ik mijn drogisterij papieren heb gehaald. Je krijgt dan een klapper thuis. En daaruit ga je leren. Je moet wel voor je examen naar Amsterdam geloof ik (10 jaren geleden wel)
Ik weet dat je bij de etos moet leren om medicijnen te verkopen. Je doet dan de opleiding drogist. Dat zal hier ook wel het geval zijn. een paar toetsen afleggen en je bent klaar!