Geactiveerd de vorige zijn nog geen eens op Valt me op dat er dit keer geen max aantal pakken op staat?
Maximum staat wel op de bon als je die print. Net weer 3 gehaald, geen idee wat ze doen als je er meer hebt. Aangezien deze aanbieding bijna 1 keer per maand is, stop ik maar even met kopen. Nu maar weer als de kleine er is Valt me wel op dat de aanbieding nog wel in mijn lijstje staat, dus waarschijnlijk kan je meerdere keren heen.
heb je je wel aangemeld voor de baby en kind? Ik was er vanmorgen om 9.15 al en kon alleen nog 3 pakken nr 2 halen! Verder was er niks meer! ze hebben hier nooit echt veel op voorraad.... Maar goed heb een klein voorraadje!
Misschien heeft het ook te maken of je de mamatas hebt aangevraagd. Dit omdat de aanbieding echt alleen voor Newbaby is.
Hier ook een mamatas gehad maar deze aanbieding niet. Sta ook voor baby ingeschreven maar krijg nooit baby aanbiedingen.
is alleen tot nr 3 damens new baby dus als je kleintje wat groter is heb je er niks aan, heb er zelf niks aan dus wel geactiveerd
Babytas heeft er niet mee te maken. Heb zelf de babytas niet aangevraagd en wel 'baby en peuter' als interesse aangevinkt en krijg ongeveer iedere maand of iedere 2 maand deze aanbieding via de mail. (Sla inderdaad niet te veel in als je een gemiddeld of bovengemiddeld kindje verwacht).
vreemd, ik heb wel baby &peuter aangevinkt, maar deze aanbieding niet gekregen... jammer Zie net dat ik 1x in de week een aanbieding krijg.. heb dat veranderd in elke dag. zo'n leuke aanbieding wil ik ook wel hiih!