Hoi meiden! Vorige maand heb ik helaas een miskraam gehad en deze maand met ovaluatietesten mijn eisprong gevonden. Ben vandaag 10dpo maar omdat ik dezelfde dingen voel als vorige maand zojuist met middagurine een zwangerschapstest gedaan. Ik denk een streepje te zien maar weet het niet zeker..kunnen jullie eens meekijken?
Met heeeeel goed turen zie ik iets.. Maar is het roze of grijs, wat zie jij zelf? Spannend! Heb je wel weer witte zwangerschapstest gehad na je mk?
Thanks! Ik vind het spannend! Ik zie wel dat hij roze is en stond er ook best snel. Hij is alleen heel licht en nu na het uploaden op de foto nog lichter..Ja heb een witte test gehad na mijn miskraam en twee weken later weer postieve clearblue ovaluatietest.
Is dit de big bazar test? Want die geven nogal wat vals positieven... heb ik zelf ook gehad en ook hier op zp voorbij zien komen. Ik hoop voor je dat het een positieve test is en dat het een plakbaby is! Lijkt me erg spannend na je miskraam.
Ja is idd de big bazaar test maar die heeft bij mij nooit een streepje laten zien als ik niet zwanger was..zeker soannend en weet dat het nog erg vroeg is! Ga morgenochtend nog maar eens testen en kijken wat er gebeurd Dankjewel!!