Streepje is verdwenen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by TigerMom, May 15, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

Aug 10, 2015
    3,157
    100
    63
    Hallo!

Even voor de duidelijkheid. Ik ben niet bezig een kindje te krijgen en ik heb een spiraal, dus ik weet dat de kans miniem is om zwanger te raken. Toch moet me even wat van het hart, voor ik het achter me laat.

Vorige week had ik ongesteld moeten worden. Ondanks mn spiraal is mn menstruatie altijd mooi optijd. Maar behalve wat rozige afscheiding is er niks doorgebroken.

Omdat ik een soort doemdenker ben heb ik gister dan maar een test gedaan van de action. En na 2 minuten kwam er een heel licht streepje. Roze. Maar godzijdank verdween deze na een minuut weer en was de test prachtig wit.

Gebeurt dit vaker bij de action testen? Want ik wil geen grappen ofzo hahaha..

2. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

Nov 29, 2014
    1,365
    571
    113
    Het zou kunnen dat de test nog aan het doorlopen is. In de gebruiksaanwijzing staat na hoeveel tijd je kunt kijken, meestal is dit na 3 tot 5 min ofzo. Dus als je pas na deze tijd had gekeken, had je de streep niet gezien.

Je kan altijd voor de zekerheid nog eens een testje doen. Hoop voor je dat je de uitslag krijgt die je wilt!

3. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,243
    28,258
    113
    Wat @Dalysa zegt, misschien dat de test nog niet droog genoeg was. Zag je het streepje binnen de afleestijd?
    Als je het niet vertrouwd dan kun je nog een testje doen, er zitten gelukkig 2 testen in een pakje van de Action haha

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

Aug 10, 2015
    3,157
    100
    63
    Jullie hebben helemaal gelijk. Geen reden om me zorgen te maken. Dankjewel! Ik kan morgenvroeg eventueel voor de zekerheid testen, maar ik denk dat het wel meevalt.

5. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

Jan 11, 2018
    1,015
    294
    83
    Female
    De action testen lopen heel raar op. Hier liep de test streep horizontaal op en bleef een tijdje zo daarna hij helemaal wit was het vakje. Iedereen uit de omgeving hier die de gebuikt heeft hetzelfde

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Soms zie je dat als de test nog aan het doorlopen is

7. Sweety30

Sweety30 Actief lid

Jun 17, 2013
    482
    66
    28
    Female
    Ondanks dat je menstruatie met spiraal mooi op Tijd is kan er ineens een verandering komen. ( zelf ook gehad en bin de ha geweest)

Testen lekker na agleeatijd aflezen dan weet je ook niet wat er in de tussentijd gebeurd op de test. ;)

8. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

Apr 22, 2017
    2,099
    941
    113
    Female
    Ik heb dit gehad met een Kruidvat zwangerschapstest. Eerst stond er een licht streepje, maar die verdween. :confused: Later bleek ik (gelukkig!!) toch zwanger te zijn.

Heb je nog een andere test gedaan?

Share This Page