Hallo meiden! Omdat er zo veel verschil zit in hoe lichamen reageren op een zwangerschap wil ik een poll maken. Ik vroeg me namelijk af op hoeveel dpo jullie positief testten
Op dag dat ik ongesteld ging worden en niet ongesteld wordt. Ik doe zelf niet aan eerder testen ivm teleurstellingen e.d. Veel zwangerschappen gaan mis voor de 4 weken. Daarom de 2 zwangerschappen gewacht tot op of na nod.
Ik heb het even voor mijn laatste zwangerschap ingevuld, want dat was de enige waarbij ik zeker weet wanneer ei was... Heb toen eerste keer testje gedaan met 12 dpo, die was al goed duidelijk. Vermoed dat ik met 10 dpo een tuurlijntje zou hebben gehad. Bij mijn eerste heb ik pas heel laat getest (7 wkn) omdat ik dacht dat ik (heftig ) aan het ontpillen was, bij mijn middelste kreeg ik pas 10 dgn na NOD een positieve test (onverwacht late eisprong, maar ik kan dus niet zeggen hoeveel dpo dat was. Ben toen bij termijnecho een week teruggezet). Bij mk ook laat getest omdat ik (uiteraard) niet dacht dat ik zwanger was, gezien spiraal. Was toen een week overtijd, wederom geen idee hoeveel dpo...
hier 12 dpo en had een licht maar zeker duidelijk streepje. Dag na nod knalde hij echt van de test af!
Bij mijn miskraam op 12 dpo. Deze zwangerschap op 9 dpo. Maar het resultaat was zo duidelijk dat ik ws een dag eerder ook al pos. Had kunnen testen. Maar dat antwoord staat niet in je rijtje..
7dpo licht streepje 9 dpo duidelijk postief, 10 dpo knal positief!. Maarja zie mijn onderschrift haha misschien daarom
6 dagen voor nod heb ik positief getest en duidelijk ook. Nu 12 weken zwanger Maand er voor drie dagen voor nod getest licht heel licht streepje en ongesteld geworden.
Positief Getest op de dag dat ik ongesteld moeSt worden .. Maar even een stomme vraag dames ik zie het heel vaak voorbij komen maar wat is dpo🙈