clearblue digital test > oncompleet in verpakking.. en nu?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal01, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb vanochtend een clearblue digital test met conceptie-indicator gekocht bij de Etos hier in het dorp.
    Nu wilde ik gaan testen en wat bleek .. in de verpakking zat het blauwe ''hoesje/kapje'' niet over de vochtopname strip.

Ik vind het vreemd, wellicht een productiefout ?

test zat gewoon in folie toen ik deze kocht, dus ben netjes met test,verpakking en bonnetje naar de etos gegaan maar helaas konden ze hier niets aan doen, verwezen me door naar Cleurblue
    om daar contact mee op te nemen.

Wil ik dus zojuist doen, alleen staat er enkel een telefoonnummer op de website waar ik na 7 minuten wachten nog geen medewerkster aan de telefoon heb.

dus 2 vraagjes, weet iemand contactgegevens van Clearblue hoofdkantoor in Nederland?

En wat zouden jullie doen, gewoon testen ? of toch een klacht maken. Wil er niet over ''zeuren'' maar weet natuurlijk niet of de test dan wel in orde is als deze niet compleet is.
    Vind het ook weer zonde van de € 13,- :(

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zou op een ander tijdstip nog een keer bellen hoor!

Ik had laatst een ovu test die met een droog testje al een :) gaf.....kon natuurlijk niet.
    Ik heb een nieuwe zet toegestuurd gekregen.

Als je ze aan de lijn krijgt dan moet je jou email geven en dan krijg je een bon waarmee je een nieuw kan halen.

Toch nog een keer bellen hoor :)

3. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Hoi,

wat vervelend.
    Je kan inderdaad bellen met het nummer, je belt dan met nederlands/engels sprekende dames waar je het aan kan uit leggen.
    Wellicht mag je een nieuwe ophalen bij de apotheek.

Ik heb dit zelf vorige week gehad, test gedaan en er kwam niet eens een zandloper, testvak bleef geheel leeg.
    Heb meteen gebeld en uitgelegd. Ik kreeg 2 keuzes, 1 ze sturen een nieuwe test op welke over een week binnen is...niet mijn keuze :D of ik kreeg een referentienummer mee welke ik aan de drogist kon geven met de bon en zij gaven meteen een nieuwe mee ;)

ZOu het gewoon proberen met de telefoon

4. Nou dan morgenochtend nog maar eens bellen! bedankt

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

nou ik vind zoiezo dat je recht heb op een nieuwe,
    op de cb site staat wel een mail ik zal alsk jou was daar zoiezo een mail naartoe sturen en nog x proberen te bellen in de hoop dat je ze nu wel snel aan de telefoon hebt.. maar niet te lang w8en anders ben je onderhand meer kwijt voor bellen dan voor je testje.
    hoop dat t snel opgelost word want dit is niet leuk.
    neem aan dat je zsm een test wilt wagen, wat lijkt mij dat vreselijk zeg dat je dan nog even geduld moet hebbe..ik heb zoiets van doe de test gewoon maar ik ben weer zo'n iemand van als er wel zwanger staat dat ikd an denk.. ach zal vast niet want de dop mistte. echt alles int hoofd halen, hahaha
    nou ja meid.. hoop voor je dat t snel lukt!!!
    liefs

6. precies, om die reden wilde ik de test ook niet gebruiken. Wat de uitslag ook is, zal toch denken jaa maar klopt dit wel want...
    Maar ik zag zelf geen mail staan op de site, heb ook al even zitten zoeken. Zou je me die door kunnen geven, of even laten weten waar die staat. Zal er wel ongelofelijk overheen kijken!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zou bellen en als ik zo'n bon kreeg toch nog over deze heen plassen;) wat kan er helemaal mis mee zijn als het kapje er niet op zit, maar de test wel inhet folie zat;)

Deel Deze Pagina