hallo allemaal, bij het kruidvat hebben ze weer leuke pyamatjes, rompertjes, slaapzakjes en slabbers. verschillende flesjes en speentjes van winnie de pooh heel erg leuk ga morgen snel kijken heb nog wat grotere pyamatjes nodig en rompertjes.
Ik ben ook helemaal gek van pooh, Had het gelezen, Heb het op mijn verlangrijstje gezegt voor lootjetrekken. Dus afwachten of ik wat krijgt
Ik heb al een slaapzak van winnie the pooh en rompertjes. Ze zijn echt leuk! Een aanrader om ff te snuffelen daar!
Ik heb een groene slaapzak gekregen van m'n moeder. Jammergenoeg hadden ze geen groen pyamaatje meer in een kleiner maatje. Ach, heb tijd zat!
heb ook spullen voor brandon van winnie. hij heft een hele pooh kamer. en zijn maatje zat er tussen 86-92
Ik kan jammer genoeg de kruidvat folder niet online bekijken dus denk dat ik er nu maar even heen rij.
Halllo, Net rompertjes gekocht en een slaapzak. Ook de rompertjes zijn echt erg mooi. Heb de vorige serie ook daar gekocht. Blijven ook erg mooi in de wasmachine. Groetjes Karin
ik heb zelf het onderwerp geopend maar ben pas gister naar het kruidvat geweest heb een pyama en een slaapzakje gekocht en 2 rompertjes. heb de maar 74/80 genomen omdat ie van de andere maatjes al veel rompers heeft dus weet niet of ze klein uitvallen. het pyamatje in maar 62/68 maar die lijkt me weer heel groot te vallen. ach ja hij groeit er vanzelf in. wilde eigenlijk een groene en een blauw pyamatje maar ze hadden nog maar een groene en verder de roze balen maar ja volgende keer beter er is genoeg leuks te koop.
brandon heeft rompers van maatje 74-80 maar zijn aardig klein nu heb ik 86-92 gekocht en die zijn net zo groot.
Ik heb vandaag die slabbertjes gekocht.... in het groen.. zo.n slaapzak heb ik al twee van dat is genoeg.. en ga misschien nog terug voor rompertjes.. en pyama...