Prenatal gaat de Quinny Freestyle kinderwagen uit de winkel halen...hun voorraad die ze nu in de winkels hebben staan gaat er tegen 50% uit! wij hebben zaterdag deze wagen gekocht! scheelt mooi bijna 500 euro! zie quinny.com (is van maxi cosi)
Nee de freestyle is toch al een paar jaar oud ook, iig dat werd mij verteld bij baby pander, dat het een verouderd model was, niks mis met de wagen
Zouden ze ook losse onderdelen verkopen met 50% korting? Ik 'zoek' nog een onderstel van een Quinny Freestyle! Onze is gestolen bij ons uit de tuin tijdens het wassen van de bekleding
Tegen ons zei de prenatal medewerker dat ze niet meer in de winkel komen te staan, maar dat ze wel verkocht zullen blijven worden, maar dan alleen van papier. Je kunt dus straks die wagen niet meer proberen in de winkel. Blijkbaar wordt die toch minder verkocht dan de andere typen. Wij vonden de wagen te zwaar zowel qua rijden als om in- en uit de auto te tillen.
heb op internet gekeke naar een plaatje maar hij is in 3 en 4 wielen. die in de uitverkoop 3 of 4 wielen?
Meiden wij zijn afgelopen zaterdag wezen kijken omdat wij de freestyle ook graag willen en hebben gevraagd waarom hij uit de collectie ging en kregen als antwoord dat het model weinig verkocht word omdat het één van de zwaardere modellen is. En wij hebben dus al een dreami bak cadeau gekregen van mijn vader, daarom hebben wij hem gelijk mee genomen voor de prijs van 174,95. Wat we wel jammer vonden was dat hij niet meer in de zwarte kleur te leveren is. IK geloof dat het alleen om de driewieler ging.(weet niet helemaal zeker) Goedkoper kan je toch echt niet aan z'n degelijke buggy komen lijkt mij.