ZUCHT... Ondanks de enorme irritaties altijd als ik in de Kruidvat ben, ga ik er nog wekelijks heen voor de aanbiedingen... Maar man man man... Vandaag weer, kon er weer eens niet langs met de buggy... Wat standaard is.. Koop ik een flesje neusspray van Kruidvat merk zelf voor mijn dochter van 4 maanden omdat ze flink verkouden is, ben ik thuis wil ik het aan haar geven. Voor in het in haar neusje spray kijk ik even snel op het flesje. En wat blijkt..zit er gewoon een spray is voor kinderen van 2-6 jaar met andere inhoud..terwijl er op het doosje toch echt "voor baby" op staat. Kan ik morgen weer terug...:x Voor hetzelfde geld kijk ik niet eens en geef ik haar iets wat totaal niet voor haar is... Ben echt boos nu! Zo. Frustatie weer geuit
Ik zou via de mail een klacht indienen! Vind dat een behoorlijke fout eerlijk gezegd. *hier ook frustratie wbt het in de winkel lopen met kinderwagen* Dat is namelijk vaak ONMOGELIJK!!!
Ben ook nog zo stom geweest om geen bonnetje te vragen :x Maar ik ga zeker een klacht indienen en morgen een nieuwe halen.
whahahahahahahahahaa sorry blondje89 maar vind het heerlijk om te lezen die woede ben ik niet de enigste die dingen naar de verkoopster wil gooien
Belachelijk! Je mag medicatie niet ruilen bij de kruidvat ( heb er gewerkt vroeger) dus ik hoop dat je niet zon iemand heb die alle regels strak opvolgt. Maar iemand met een beetje begrip hihi succes
Het is van eigen merk dus je heb geen bon nodig kunt zo ruilen. Ik zeg maar zo net als in de aldi sta je vaak lang in de rij probleem mee ga naar ah. Kruitvat idem ze moeten zo enorm veel aanbiedingen op de vierkante meter kwijt dat haalt de prijs naar beneden geen zin in? Ga naar de etos en betaal het dubbele makkelijk toch. Of zoals ik het doe ik ga op zaterdag zonder man en kind er even gauw doorheen.
Misschien is er wel een lollige klant geweest bij de kruidvat, die het grappig vond om die flesjes om te gaan wisselen. Dan kunnen die verkoopsters er ook niets aan doen.
Yeah right Dus mensen met kinderen in een wandelwagen of in een rolstoel of whatever mogen niet van de aanbiedingen profiteren?
Het is ook niet zozeer de acties wat in de weg staan, vind ik.. Maar de vulwerkzaamheden stoot ik altijd tegenaan. De containers wat midden in de gangen staan waardoor je niet meer langs kunt. Dat het krap is met al die acties ok, maar dan pas je normaal, ik wel tenminste, wel door met de wagen(al is het soms wel wat wringen maar ok) en we hebben een grote wagen.. Ik stoor me echt aan de manier van vullen, dat gewoon die grote containers in de weg staan en dan kom je dus echt niet langs.. En het wordt wel erg vervelend als je zo makkelijk erover denkt van dan ga ik toch even als manlief thuis is en dan zonder kind.. Zou gewoon moeten kunnen winkelen met een kinderwagen. Dat er bij aldi lange rijen aan de kassa's staan nja so be it, maar dat lukt met een kinderwagen wel.. Gewoon niet langs kunnen in de kruidvat omdat de containers gewoon het hele gangpad blokkeren (dan kom je er vaak als persoon zijnde nog niet langs) vind ik een ander verhaal dan bv.
Ik heb zelf bij de kruidvat gewerkt en je mag in principe alles van eigen merk ruilen/terugbrengen met/zonder bonnetje. Maar bij medicijnen ligt het er maar net aan wie je achter de kassa treft. En als verkoopmedewerkster kijk je niet in verpakkingen of het wel klopt, alles wordt zo geleverd vanuit het distributie centrum, het zal dus waarschijnlijk een klant zijn geweest die niet heeft zitten opletten met openen en terug zetten. Wat natuurlijk wel super vervelend is voor jou want als je niet had opgelet had je kindje dus het verkeerde middel toegediend gekregen! Ik zou zeker even terug gaan hoor. En over de doorgangen, dat ligt heel erg aan de winkel waar je komt, sommige zijn inderdaad heel erg smal en krap, maar andere hebben dan weer ruimte zat. Hadden ze beter over na moeten denken, maar misschien iets om een keer te melden bij een contactpersoon van de kruidvat?
Tuurlijk denk je dat mijn zoontje meeloopt in de winkel nee hoor en ja hij gaat ook mee in zn buggy soms dan maar manoeuvreren In een rolstoel nee dat zou ik ook niet proberen maar ja daar kan kv ook niets aan doen het zijn bijna overal kleine panden met veeeel producten.
In dat geval zou ik het aankaarten bij de desbetreffende kv want smal is 1 ding dat is hier ook. Hier werken ze met kleine trolleys waarmee ze elke keer dozen uit het magazijn halen en afval gelijk mee terug nemen. Dat werkt goed en ja ook ik moet soms ff een ander pad door maar wel ondanks smalle paden is de winkel netjes
Ik ga vaker naar verschillende filialen, zo'n 3 of 4 waar ik regelmatig kom, ligt er net aan of ik vanuit t werk ga of wat dan ook... In elk filiaal dezelfde ervaring wat betreft rotzooi/containers wat in de weg staan, dus is niet maar bij 1 filiaal in mijn ervaring jammer genoeg. Heb het nog niet eerder aangekaart, is wel een optie.. Al ben ik bang dat ze zich er vrij weinig van aantrekken .. Ze zullen natuurlijk zo veel mogelijk moeten vullen in zo min mogelijk tijd etc.. dus heb zelf het idee dat het n beetje een beleid is wat zo gehandhaafd wordt. Wel netjes dat ze het bij jouw filiaal wel zo doen met kleine trolleys. Zal het dan toch eens aankaarten de volgende keer. En ja dat de winkels smal zijn over t algemeen is inderdaad vrij weinig aan te doen haha.. maar juist daarom zouden ze er toch wat beter over mogen nadenken hoe ze juist die kleine ruimtes goed kunnen benutten zonder de klant zo min mogelijk in de weg te zitten. Maar goed, ze willen natuurlijk zoveel mogelijk verkoop creƫren en ze hebben ook gewoon veel acties altijd
Ik vindt het zo irritant dat ze soms aanbiedingen gewoon nog niet in de winkel hebben liggen,... Of dat je voor de babytas komt en de bijtring gewoon weken niet te verkrijgen is.
Nee hoor heb geen bon je moet het gewoon zelf aangeven als je een kruidvat kaart hebt dat je zwanger bent op de site en dan krijg je vanzelf een email... Gewoon even zelf regelen