Zover ik weet word hier ook 1of 2 keer in de week na sluiting een paar uur gevuld dan hoeven ze door de weeks alleen bij te vullen of nog enkele aanbiedingen te doen. En ik weet niet hoe het bij jullie is maar wij hebben ook echt gemotiveerd iets ouder personeel gemixt met wat jongere meiden. Ben pas in den bosch in een filiaal geweest omg daar zat zn geplamuurde barbie van 18 ontzettend ongeïnteresseerd achter de kassa op een vraag van mn vriendin zei ze ja weet ik niet hoor dus ze had echt 0,0 motivatie als ze zo ook vult en opruimt dan snap ik dat sommige winkels echt een zooi zijn
Ik vroeg vorige week bij kruidvat waar ze warmwaterzakken hadden liggen. Dat meisje wijst ze aan en zegt: we hebben er nog 3 met dop en 2 zonder welke wil je?... Uuhhhh....
Hier ook kruidvat frustraties. Meerdere. De gangpaden die inderdaad vol gestouwd staan. Met displays of met dozen of trolleys. Maakt niet uit wanneer je komt. Vaak meerdere gangpaden die geblokkeerd zijn dus je moet zoeken voor een doorgang. Voel me af en toe net zo'n cavia in zo'n bak met doolhof. Zoeken naar de goede gang Ze zullen de helemaal niet blij met me zijn. Ik schuif alle displays aan de kant dus elke keer is de winkel verbouwd als ik vertrek Aanbiedingen die er niet zijn door slechte inkoop/aanlevering. Wat ook regelmatig gebeurd: mensen die op maandagmiddag en avond de aanbiedingen van dinsdag al mogen kopen. en medewerkers die met lijstjes van familie/vrienden, de aanbiedingen aflopen zodat jij de volgende dag misgrijpt. Een kruidvat voordeelpas waarvan je geen voordelen in de mail krijgt. Erg handig. Ik kreeg ze altijd wel en kon ze ook activeren. Netjes de babytas aan gevraagd. Nooit een mail over gekregen en ik krijg ook geen aanbiedingen meer van kruidvat. Alles staat wel goed ingevult op de site en is ook niet veranderd. Kruidvat gemaild dat alles goed ingevult staat en dat ik niks meer krijg. Op geen enkele laptop/computer/tablet.Volgens kruidvat ligt dit aan mn computer Ik zou de tas opnieuw kunnen activeren. Niks hoor.
Herkenbaar. Hier alles binnen behalve de bijtring. Ze zeggen wel dathij gewoon op je kaart blijft staan, maar daar zit ook een einddatum aan zie ik. En dan? Maar goed het is gratis, dus zal maar niet zeuren (wel balen want vond hem wel erg leuk)
Kv frustraties ehh nee echt niet.. Tus bij ons ook een kleine vestiging ( dorp) altijd supervriendelijk personeel, altijd behulpzaam. Thja soms smal, maar wel passend
ik was vandaag met de duowagen ( naast elkaar)....het is altijd weer een uitdaging Maar wel vervelend voor je TS.
was er vandaag voor de black en decker gereedschap tafel met mechanische accu boor en op sta hoogte zoals in het krantje stond met foto. in de winkel ligt een heel ander type die op kniehoogte is, veel minder onderdelen, kleiner en nog het belangrijkste geen mechanische boor. foto fout oke maar ook de tekst erbij klopte van geen kant. erg teleurgesteld natuurlijk want de dachten eindelijk voor hem het perfecte cadeau gevonden te hebben. er zat ook een auto bij die je dan uit elkaar kan halen en weer in elkaar kan zetten. volgens de foto. maar nu naar huis gekomen met niks.
Heb inmiddels een nieuwe en de klantenservice neemt de klacht serieus en is een onderzoek gestart. Er waren meerdere verpakkingen waar het verkeerde in zat. Ben benieuwd!
Dat is fijn en idd wat een fout gelukkig word het serieus genomen. Los van de fout van kv geeft dit maar weer eens aan datwe zelf ook erg allert moeten zijn.
Haha, is het inderdaad. Laatst een grote toren met afval shakes omver gegooid. Armpjes blijven helaas nog niet altijd binnen de buggy . Personeel kwam gelijk helpen om alles weer op te stapelen. Ik zie de kruidvat een beetje als de Aldi onder de drogisterijen. Tis goedkoop, maar daar moet je qua winkel-beleving wat voor over hebben! Ik vind het personeel altijd wel heel vriendelijk.
Deze fout moet je echt serieus nemen. Terug naar de winkel en zij zijn verplicht te onderzoeken of het meerdere flesjes betreft. Indien ja, dan is het een grote fout en moeten ze actie ondernemen (alles terugroepen).