uit eindelijk ben ik zwanger geraakt met de ovu testen. Bij de ferti poli hebben ze eigenlijk na wat onderzoeken niets meer gedaan. We zouden de medische molen ingaan alleen toen plots was het wonder geschied. Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest staat ook tekst en uitleg etc op.
Nou hopen dat ik je voorbeeld mag volgen Dank je voor de link ik ga er even wat van bestellen. Zal ik je tegen de tijd een bericht sturen als het gelukt is
op de website staan handige weetjes en dingetjes die je kunt gebruiken voor je berekeningen. Hoop dat het bij jou ook lukt! En hoop op een positief berichtje van je
Nou, de gevoeligheid maakt blijkbaar niet uit, want ik ben blijkbaar gewoon niet zwanger. ik snap er helemaal niets meer van. Dag 42: nog steeds niet ongesteld en een neg. test laat me nou dan gewoon ongesteld worden, want dit is ook echt drie keer niks
Invuurenvlam: dat is inderdaad vervelend meis, duren je cyclus altijd wat langer of is dit pas sinds deze maand??
Ik heb geen idee Ik ben 13 jaar aan de pil geweest en begin juni gestopt. Eerste menstruatie was na 36 dagen en nu zit ik dus op dag 42. Het zal ongetwijfeld het ontpillen zijn, maar frustrerend is het wel! Ik wil gewoon verder