eerste keer ovulatie testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ikke24, Feb 6, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke24

ikke24 Actief lid

Jan 29, 2011
    197
    26
    28
    Female
    Goedemorgen

Afgelopen dagen voor het eerst ovulatie testen gebruikt. Niet om zwanger te worden, ik heb nog een spiraal, maar om te kijken waar die buikpijn vandaan komt die ik sinds drie maanden heb. Het voelt precies als mijn eisprong van de pogingen om de vorige keren zwanger te raken maar ik heb voor drie maanden terug nooit dit gevoel gehad bij mijn spiraal. Spiraal heb ik nu 2 jaar.
    Is er iets van deze tentjes te zeggen? Niet echt een piek gevonden toch? Heb dan echt 4 dagen lang een zeurend buikpijn, alsof je continu de druk van een volle blaas hebt. Ik dacht dat dat het groeien was maar misschien toch bij mij het springen? De meest rechtse test is van vanmorgen . Nu eigenlijk ook bijna geen last meer...

Attached Files:

2. 6ok11

6ok11 Bekend lid

Feb 24, 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij hebben ovulatie testen geen zin als een spiraal hebt, of ben ik gek ?

3. 6ok11

6ok11 Bekend lid

Feb 24, 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij hebben ovulatie testen geen zin als een spiraal hebt, of ben ik gek ? Ik vind overigens je testen allemaal negatief .

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

May 25, 2014
    9,148
    3,392
    113
    Female
    Geen last van een blaasontsteking oid?

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je testen zijn allemaal negatief. Er is niks gesprongen en er gaat ook niks springen volgens je testen. Dan moet je toch echt een positieve ovulatietest hebben waarbij beide streepjes minstens even donker zijn.

Share This Page