Goedemorgen Afgelopen dagen voor het eerst ovulatie testen gebruikt. Niet om zwanger te worden, ik heb nog een spiraal, maar om te kijken waar die buikpijn vandaan komt die ik sinds drie maanden heb. Het voelt precies als mijn eisprong van de pogingen om de vorige keren zwanger te raken maar ik heb voor drie maanden terug nooit dit gevoel gehad bij mijn spiraal. Spiraal heb ik nu 2 jaar. Is er iets van deze tentjes te zeggen? Niet echt een piek gevonden toch? Heb dan echt 4 dagen lang een zeurend buikpijn, alsof je continu de druk van een volle blaas hebt. Ik dacht dat dat het groeien was maar misschien toch bij mij het springen? De meest rechtse test is van vanmorgen . Nu eigenlijk ook bijna geen last meer...
Volgens mij hebben ovulatie testen geen zin als een spiraal hebt, of ben ik gek ? Ik vind overigens je testen allemaal negatief .
Je testen zijn allemaal negatief. Er is niks gesprongen en er gaat ook niks springen volgens je testen. Dan moet je toch echt een positieve ovulatietest hebben waarbij beide streepjes minstens even donker zijn.