kruidvat zwangerschapstest 2 x licht streepje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by rocky, Oct 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rocky

rocky Nieuw lid

Apr 27, 2009
    2
    0
    0
    Hallo Allemaal

Wij zijn al bijna 2 jaar lang bezig voor ons eerste kindje.
    Elke keer viel het weer tegen, tot dat ik vrijdag na het ziekenhuis was geweest.
    Ze deden een test en was negatief.
    Ik baalde er enorm van natuurlijk,eenmaal thuis aangekomen ging de telefoon een telefoontje van het ziekenhuis dat de test was twijfelachtig.
    of ik mijn urine opnieuw wou laten testen.
    Natuurlijk was ik helemaal in de wolken,zou het dan eindelijk zo ver zijn.
    Zo blij dat ik niet kon wachten en bij de kruidvat 2 testen ging kopen en zaterdag ochtend een test deed.
    De test gaf een licht 2de streepje ik was door het dolle mijn vriend wakker gemaakt gevraagt of hij hetzelfde zag en toch maar nog eentje gedaan en ja hoor weer zagen we een 2de streepje.
    Nu maandag ochtend mijn urine laten testen en het was negatief en nog geen anderhalf uur later had ik last van lichtbruinig slijm verlies. Denk dat ik nu toch echt ongesteld ga worden. wie kan mij helpen en heeft dit ook al eens mee gemaakt.

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Ik heb het ook al eens meegemaakt! Tot 3x toe positief getest, echter liep dat uit op een vroege miskraam.. Die testen van het Kruidvat detecteren echt al vroeg het HcG hormoon, vaak vroeg voordat alles helemaal ingenesteld is... Het kan dus helaas nog vaak mis gaan.. :(

Sterkte!

3. stral

stral Actief lid

Jul 6, 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangerschap hormon word aangemaakt pas na innesteling.en niet voor.
    dus het kon iets mis gaan.dat gebeurt te vaak.

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Jeetje wat vervelend voor je. Na z,n lange tijd wachten verdien je wel dat het goed gaat. Ik denk ook dat je een VMK hebt gehad. Sterkte

5. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Wat vreselijk, ontzettend veel sterkte!

Groetjes Wilma

6. rocky

rocky Nieuw lid

Apr 27, 2009
    2
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties, het is fijn om zo even je verhaal kwijt te kunnen, zat er gister behoorlijk vol van.
    We gaan nu maar weer voor de volgende ronde.
    Hopen dat hut nu wel gaat lukken

Share This Page