Vandaag of morgen is mijn NOD. Ik heb al een aantal dagen een 'apart' gevoel, ben ik nou misselijk of niet denk ik dan. M`n borsten doen zeer, maar dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. Ook heb ik al een paar dagen een menstruatiegevoel, maar normaal lig ik helemaal dubbel van de pijn en nu niet... Ik had nog een ovutest liggen en dacht ff daarmee proberen. Binnen 10 sec. knalpositief!!! Heb dus net bij KV een zwtest 2 voor 5 euro gekocht en er verschijnt een licht 2e streepje... (half de kleur als de controlestreep, dus heel duidelijk te zien) Betekent dit dat ik zwanger ben??? Ben nog nooit eerder zwanger geweest dus alles is nieuw voor me.
Ik zeg gefeliciteerd!!!! Bij mij was het steepje ook licht maar werd steeds donkerder. Over een paar dagen nog eens een testje doen of een CB met indicator.
Ja echt Ik denk ook dat je zwanger bent. Maar ik zou nog een keer testen over een paar dagen.. (Maar morgenochtend ook, met ochtendurine! Echt niet dat ik zolang zou kunnen wachten nl )
haha ja zo heb ik de eerste dag ook gelopen ik wou het al tegen iedereen gaan vertellen haha toch maar niet gedaan. Ik heb denk ik wel 20 testen gedaan voor dat ik het geloofde. Tot de eerste echo bij 8 weken was het steeds heel raar.
Lieve allemaal, Enorm bedankt voor de lieve reakties. Doet me goed Ik heb een foto gemaakt van de KV test. Ik had wel net wat gedronken, maar hij is wel duidelijk toch?
@Ninja2: M`n vriend... uhm bedoel man (wennen hoor, ben pas getrouwd) reageerde heel rustig. Hij moest lachen en zei: doe over 48 uur nog maar een test, want dat staat in de bijsluiter, want dan weten we het pas zeker. Hahaha... en ik stond te trillen als een rietje. Ik heb wel nog een licht ongigevoel en check bij elk wc-bezoek m`n slip, maar dat zal wel normaal zijn haha...
haha mannen. Ja ongi gevoel is heel normaal hoor niks om je zorgen over te maken ik had het ongeveer tot week 12 en nu soms nog wel eens.