PCO Syndroom

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Junyor, Jul 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Junyor

Junyor Fanatiek lid

Nov 18, 2010
    1,111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Hoi hoi,

Ik ben vandaag bij de fertiliteit geweest en tijdens het inwendige onderzoek zag de gynaecoloog dat ik PCO heb.

Ik ben op zoek naar meiden die dit ook hebben of hebben gehad.
    We staan aan het begin van het traject bij de fertiliteit en alle info en ervaringen zijn welkom.

Liefs Junyor

2. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Haijj

Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest en bij mij is ook PCOS geconstateerd.

Ik sta ook aan het begin van het traject dus ik blijf ook ff meelezen.

3. Junyor

Junyor Fanatiek lid

Nov 18, 2010
    1,111
    0
    36
    Twente
    Hoi hoi, ik heb net de 1ste afspraak gehad.
    Bloeduislagen moet het definitief maken.
    Best spannend want we hebben geen idee wat ons te wachten staat.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier een mede-pco-er... kijk eens onder het kopje vruchtbaarheids behandelingen....daar vind je meiden genoeg die in de mmm zitten om zwanger te worden!!

5. Junyor

Junyor Fanatiek lid

Nov 18, 2010
    1,111
    0
    36
    Twente
    Hoi hoi,

Ik ben echt opzoek naar meiden die ook PCO hebben.
    En misschien kunnen we wel een clubje vormen om elkaar te steunen en ervaringen te delen.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik heb zelf pco. Ik heb een zoontje van 2 jaar, waarvoor we eenjaar in het ziekenhuis hebben gelopen. Ik heb 5 rondes clomid geslikt, daar bleek ik resistent voor te zijn. Toen ben ik gaan prikken en de tweede ronde was het raak. Nu ben ik spontaan zwanger geraakt, wat niet mogelijk leek te zijn. Ik had weer van die lange cyclussen... maar toch gelukt!

7. mamootje

mamootje Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,718
    0
    36
    Ik heb ook PCO.
    Nadat het bij mij was geconstateerd, gingen ze verder met nog wat onderzoeken.
    Toen moest ik .... gaan slikken om ongi op te wekken (ben even de naam kwijt sorry) en daarna mocht ik aan clomid 50 beginnen. Dat zijn pilletjes met hormonen om je een eisprong te geven. Zo groeien de eitjes veel meer.
    Dit is de laagste dosis die ze het eerst proberen.
    Bij ons was wel verder alles perfect. Zaad, bloed, progesteron etc. Dus ik weet niet of jullie precies hetzelfde zullen gaan krijgen.

Bij ons was de eerste poging met medicatie gelukkig al raak:D Ik vond het een hele rollercoaster:(

8. Junyor

Junyor Fanatiek lid

Nov 18, 2010
    1,111
    0
    36
    Twente
    Hallo allemaal,

Het is wel fijn om te lezen dat zwanger worden wel kan, wellis waar met een omweg. Ik ben ook heel benieuwd hoe ik dit ga ervaren.
    Ben aan het kijken of ik een online dagboek kan bijhouden en alles van me kan afschrijven.

Tijdens de echo had ik meer dan 20 eiblaasjes ( aan beide kanten) in mijn eierstokken. Wat zijn jullie ervaringen met Clomid? Hebben jullie veel bijwerkingen gehad?

Liefs Junyor

Share This Page