Kruidvat zwangerschapstest dun streepje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by SD6, Nov 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SD6

SD6 Bekend lid

Nov 15, 2011
    598
    243
    43
    Female
    Amsterdam
    Hallo allemaal!

Ik ben net nieuw hier op het forum, maar lees al een tijdje met jullie mee, en nu zit ik zelf met een brandende vraag.
    Gister heb ik 2 testen gehaald bij kruidvat omdat ik het niet kon laten omdat ik al vanalles denk te voelen ;) Het zijn van die testen met een + of -. Eenmaal thuis deed ik de eerste test, helaas negatief... Niets te zien, maar mijn vriend en ik hadden nog steeds hoop omdat ik 3 dagen voor mijn NOD zat. Net vanmorgen de 2e test gedaan met ochtend urine en er ontstaat op de + lijn een héél vaag dun blauw streepje, ik moet er wel met mijn neus op zitten, maar ik zie het echt! Nu is mijn vraag natuurlijk ; zijn er meer mensen die voor hun NOD met zo'n dun vaag lijntje hebben gezeten maar uiteindelijk zwanger bleken?:( Ik hoop het zo! We zitten inmiddels alweer in ronde 5!

Groetjes!!!;)

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

Deze testen schijnen alleen als positief gezein te mogen worden als de teststreep even breed is als de controlle streep.
    Heb je mischien een foto?

3. SD6

SD6 Bekend lid

Nov 15, 2011
    598
    243
    43
    Female
    Amsterdam
    Ik ga even voor je kijken of ik hem op de laptop kan krijgen want mijn telefoon doet heel raar:( momentje, hij is op de foto wel lichtjes te zien namelijk.

4. SD6

SD6 Bekend lid

Nov 15, 2011
    598
    243
    43
    Female
    Amsterdam
  5. linny24

linny24 Actief lid

Jan 2, 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    hoi,

ik zie ook een licht streepje hoor maar kan niet goed zien of ie even breed is weet niet of jij dat kan zien en of je de test binnen afleestijd heb gelezen is ook belangerijk
    anders moet je over 2 dagen nog een testje doen je hcg is dan als het goed is gestegen en is hij donkerder
    succes en hoop dat je zwanger bent

6. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hij is idd heel moeilijk te zien op de foto.
    Maar is echt heel moeilijk om van die vage streepjes zichtbaar op de foto te krijgen.
    Mischien morgenochtend nog een testje doen?
    Ze zeggen dan hcg per 2 dagen verdubbeld dus dan zou hij duidelijker moeten zijn.

Ik ga heel hard voor je duimen!

7. SD6

SD6 Bekend lid

Nov 15, 2011
    598
    243
    43
    Female
    Amsterdam
    Hoi Linny! Hij is helaas niet even breed, het is te vergelijken met een pennestreepje, hij stond er al tijdens de aflees tijd alleen is hij daarna net een klein tikkie donkerder geworden en daardoor krijg ik hem ook net een beetje zichtbaar op de foto!

Megatrotsemama ; ik denk inderdaad dat ik morgen of overmorgen nog maar eens een testje er tegenaan ga gooien maar dan met KV 2v5 want die gebruik ik meestal en hebben nog nooit vage lijntjes gegeven, alleen waren die gister nou net uitverkocht als ik ze nodig heb:x

Vind het trouwens knap dat jullie hem op de foto terug vinden want zelfs ik moest op de foto even goed zoeken!

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    In negatief denk ik wel een vaag dun lijntje te zien.

9. SD6

SD6 Bekend lid

Nov 15, 2011
    598
    243
    43
    Female
    Amsterdam
    Klopt, had ik ook geprobeerd. Maar op de foto is hij helaas wel een stuk onduidelijker dan in het echt, lastig hoor dat sommige tests je zo laten twijfelen!

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas betekenen pennestreepjes veelal een negatieve test...Dat is ook een groot nadeel van die plustestjes trouwens. Daarom gebruik ik die ook nooit. Vind het persoonlijk maar ondingen.

Bij plustestjes moet de verticale lijn even breed zijn als de controlestreep wil het een positieve test zijn.

Geef de moed echter nog niet op! Zolang als je nog niet ongi bent, is er hoop!

Maar ik zou met een ander merk testen en dan niet met zo'n plustest.
    Bijvoorbeeld de Kruidvat 2 voor 5 euro (de Trekpleister eigen merk zijn hetzelfde).

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Als ik dit zo zie, zou ik ook nooit een plus-testje doen. Veels te ingewikkeld .

12. SD6

SD6 Bekend lid

Nov 15, 2011
    598
    243
    43
    Female
    Amsterdam
    Dat kun je wel zeggen ja! Maar aan de andere kant, zulke dunne streepjes kunnen ook voorkomen bij normale tests... Dit heb ik namelijk ook al eens meegemaakt bij een Etos test, toen bleek het wel zo te zijn, maar liep helaas na 7 weken al uit op een MK alleen zat er dan ook een klein beetje blauw naast het dunne streepje, maar het verschilde niet veel met wat ik nu in handen heb!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

rennen naar een kruidvat en die 2v5 halen! die zijn veel betrouwbaarder! (hier 3 dagen voor nod al een duidelijk positieve test!) zie ook wat op je test, maar vind het wel erg vaag..... snel andere test doen! Ik duim voor je!

14. SD6

SD6 Bekend lid

Nov 15, 2011
    598
    243
    43
    Female
    Amsterdam
    Wauw! Ik wacht denk ik nog heel even om te kijken of ik niet toch ongesteld word en anders ga ik natuurlijk gelijk testen! Ik laat het jullie ook wel weten! Allemaal enorm bedankt voor jullie hulp!

15. Haagje

Haagje Bekend lid

Sep 6, 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    wel doen hoor, enne met fotootje graag!

16. SD6

SD6 Bekend lid

Nov 15, 2011
    598
    243
    43
    Female
    Amsterdam
    Natuurlijk! Tenzij testen niet meer nodig is natuurlijk (wat we niet hopen!)

17. Niesje123

Niesje123 Actief lid

Mar 1, 2011
    456
    0
    0
    Een streepje is een streepje toch?!
    Ben benieuwd of en wat je morgen test ;)
    Ik heb gister met die van kruidvat 2v5 wel vrij duidelijk getest, 3 dagen overtijd....ga ik vanmorgen helemaal blij met me urine-containertje naar de huisarts, testen ze daar twijfelachtig....daar was echt maar een heel dun streepje te zien....weg blijdschap :(

Was vorige keer ook zo, bij de huisarts test ik pas positief als ik thuis al een week lang positief test :x

Maar we blijven erin geloven natuurlijk :D

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Niesje123 die van de kv zijn veel gevoeliger dan van de huisarts hoor.

19. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

Nov 5, 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey! Helaas had ik dit ook afgelopen x maar werd toch gewoon ongesteld...had ook echt gehoopt op wat anders! Maar mischien heb jij meer geluk! Even wachten en nog eens testen! Liefs

20. Niesje123

Niesje123 Actief lid

Mar 1, 2011
    456
    0
    0
    @ xxjoxx ik hoop het ook!!
    ga morgen meteen weer testen hoor,
    dan moet het hcg toch alweer verdubbeld zijn
    en ik voel me ook gewoon hartstikke zwanger (kan ook tussen m'n oren zitten natuurlijk ;) ) maar dat denk ik niet :D

@ rosa ja daar ben ik dus ook heilig van overtuigd
    wilde al gaan voorstellen dat ze die maar eens moeten gaan aanschaffen :D

Ik had vorige x precies hetzelfde,
    pas elf dagen nadat ik thuis heel dunnetjes positief testte 1 dag voor NOD testte ik pas positief bij de huisarts..erg vervelend hoor!

Helaas is het vorige keer dramatisch verlopen, het zat gewoon van begin af aan niet goed..en nu betrap ik me erop dat ik weer een beetje begin te doemdenken verdorie :(

Share This Page