Niet gemerkt mijn eisprong... wel 11, 12 en 13 april licht roze afscheiding en daarna 14 t/m 19 april oud bloed... en gisteren niks meer toen ben ik gaan testen xxx
He gezinnetje Dit is mijn 2e keer dat ik getest heb, laatste keer was zondag 22 maart maar direct daarna werd ik ongi xxx
Phfff... iemand dezelfde vraag als ik. Ik had ook een kruidvattest en heb die op mijn 2e NOD dag getest. En ja hoor dezelfde streepjes. Natuurlijk bij mij ook twijfel maar nu weet ik het dan ook zeker. Wij zijn ook zwanger !!! Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap.
Jup! Luid en duidelijk, ik heb dezelfde test gedaan en bij mij kwam er dat ook te staan. VAN HARTE!! geniet ervan!
Erg he...achteraf heb ik ook zoiets van "wat bezielde me". Maar ja. Soms heb je even tijd nodig om de zaak te laten bezinken, zeg maar. Uiteindelijk had ik na de digitale wel het idee dat mijn droom toch eindelijk nog mocht gaan uitkomen en toen was ik er wel klaar mee...
Gefeliciteerd, een streep is een streep. Zonder HCG in je bloed zal er namelijk niets verschijnenen. DIT is overduidelijk, je bent ZWANGER JOEHOE
Bij de eerste deed ik dat ook , niet zo erg als jij maar ik heb wel een stuk of vier testen gedaan. Maar naarmate ik meer kinderen kreeg geloofde ik het wel. Bij de laatste heb ik braaf maar één testje gedaan. Zwanger is zwanger en een evt. naderende miskraam zie je meestal toch niet aan een test.
Leuk!!! Gefeliciteerd!!! Ik ben zo benieuwd of het ons deze maand zal lukken, wat zou dat wee bijzonder zijn om nog een keer zo'n streepje te zien, maar dan van mezelf haha
Gefeliciteerd aan alle zwangere dames! Krijg weer een week gevoel als ik dit allemaal lees..... Ook wat graag mijn kant op