misselijk en eisprong?(heb pcos)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anais, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi allen

ik heb dus pcos en kan bijna nooit een eisprong hebben(of weten wanneer eigenlijk,door die cyclussen)

vorige maand zeker geen ei gehad (gyn geweest)
    en heb een hele korte cyl. gehad 25 dagen en 3 dagen regels :( heel fel dus geen spotting ofzo

deze week is mijn vruchtbare periode en donderdag zou ik mijn ei gehad hebben,maar ik denk woensdag al...
    ik reken nu op een 28,dagen cylcus door deze syptomen van een mogellijke ei:

dag ervoor heel veel steken
    volgende dag wakker geworden door pijn in de lies (heel fel!) en een soort *PETS* gevoel op het einde :(
    niet lang erna misselijk geworden ervan! echt erg!
    volgende dag heel harde steken opnieuw...naar wc gegaan en kijken of er nog vruchtbaar slijm was...idd nog veel...maar zag ook een beetje roze erbij...:( daarna niets meer van gezien...
    vandaag beetje draaierig en misselijk ...maar heb miss niet veel gegeeëten daardoor...:)

hmm vind het gewoon raar want kan nergens zien dat sommige misselijk waren na(tijdens) hun ei...

voor innesteling was het te vroeg (denk ik:( )....heb goed geklust ;) dus...

wat denken jullie?

xxx

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Pfff sorry, zou het niet weten....Maar je hebt wel wat sypmtomen,...ik zou zeggen,...testen over een weekje....:(

Veel succes!!

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik heb altijd erg veel pijn een paar dagen voor eisprong en de dag erna ook nog en dan ook misselijk... komt vaker voor zegt de gyn... Maar je zegt dat je goed geklust hebt dus zeker testen he ;)

4. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ooeh spannend is net wat ik voelde:D
    maar hoop dat dit weer niet een vals alarm is...
    zoveel dingen die op een eisprong wijzen...dus hopen maar.
    enige waar ik kwaad van ben nu is dat meb temp36.6 is...dus is niet gestegen...maar volgens gyn moet ik niet naar het slijm/ovulatie testen/en temp kijken want dat helpt niet bij mij.

maar tocch...lage temp...niet goed denk ik...ik had eerst37.1 voor en na ei...:)

xxxx

Deel Deze Pagina