Kruidvat zwangerschapstest loopt niet op

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Flowertje27, 5 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.582
    113
    Nabij Utrecht
    Je ziet dat de kv test echt wel wil (onder en boven donkerder dan in het midden).

2. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    #62 Flowertje27, 9 apr 2024
    Laatst bewerkt: 9 apr 2024
    Zie hierbij met KV en Sensitest.
    Is dit dan niet veel te licht voor 17 DPO?
    Ik testte al met 9 dpo positief, en zie overal knallers langskomen met kruidvat testen vanaf 14/15 dpo (had ik zelf ook bij dochter).

Clearblue zegt net als 10 dpo nog steeds 1-2 weken.

Bijgevoegde bestanden:

Aoibhe vindt dit leuk.
  3. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Ik heb hierboven zowel kruidvat als sensitest onder elkaar gezet :)

4. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hele mooie oploop van de sensitest!

5. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Clearblue geeft ook nog steeds 1-2 weken aan. Dat deed hij met 10 dpo ook al. Dus 7 dagen later zit het hcg nog niet boven de 200.

6. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Misschien nog net niet.. heb je m wel de 20 sec in de urine gelaten of heb je mid stream getest?! Bij mij gaf die toen met 14 dpo rond 15h 1-2 aan omdat ik m iets van 5 sec in de urine had gedompeld. Rond 18h deed ik de andere omdat ik toen pas de bijsluiter goed had gelezen en dat je m 20 sec in moet dompelen. Dus deed ik dat en gaf die 2-3 aan..

Levice vindt dit leuk.
  7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.582
    113
    Nabij Utrecht
    Hoelang deed de cb er over om op 1-2 weken te springen??

8. Melaelisa

Melaelisa Actief lid

27 jan 2024
    222
    219
    43
    Vrouw
    Ik had ook nog geen knaller op 17dpo en ik testte ook op 9dpo heel lichtjes positief. Dat hoeft dus niets te zeggen. De clearblue testen hebben het ook nog weleens verkeerd. Ik denk dat het echt gewoon afwachten is of de testen de komende dagen verder gaan oplopen.

9. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Ja, die heb ik echt 20 sec gedaan. Een kruidvat test is vaak ook donkerder als je op 2-3 zit met de digitale. Maar dacht gezien de sensitest toch even checken. Ik heb hier echt geen goed gevoel over, het stijgt ja maar veel te traag en heb hier nog geen 1 succes verhaal gelezen wat dat betreft :oops:

10. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Niet echt lang. Expres ook op gelet, maar het was niet langer dan vorige week :oops:

11. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Gezien je sensitest wel goed oploop laat zien zou ik mij voor nu niet echt zorgen meer maken. Kijk als die niet mooi was opgelopen zou ik echt gaan twijfelen. Maar ik snap jou wel. Je wilt je hoop niet op krijgen en dat het daarna toch mis zit.

Suzi98 en Melaelisa vinden dit leuk.
  12. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Die sensitest is mooi opgelopen hoor!! En kruidvat lijkt ook iets of wat opgelopen te zijn. :)

13. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Je sensitest loopt mooi op. Kruidvat deed hier ook echt raar deze zwangerschap (ligt hier nu een mannetje van 2 weken oud in de wieg). En waar ik normaal rond NOD echt een knaltest heb was dat deze zwangerschap pas paar dagen erna. Met Kruidvat test ook gehad dat ie opeens veel lichter was en dan met dezelfde urine tweede test en die was opeens teststreep donkerder dan controle. Ik snapte er ook niks van, gaf veel onzekerheid.
    Je bent voor nu gewoon zwanger! Zou de medicatie nog even niet stoppen. En hard duimen maar. En echt meerdere Kruidvat testen kunnen raar doen als je een slechte batch treft! Hoop echt dat het goed gaat en je met dat of 2/3 een 2-3 hebt op de clearblue

14. Mom86

Mom86 Niet meer actief

En misschien test je met de kruidvat testen later op de dag duidelijker?
    Bij mij waren de kruidvat testen dit keer ook niet heel denderend. Pas dagen na NOD werd de streep duidelijker, terwijl sensitest al knaltesten gaf.

15. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Nee smiddags zijn ze juist veel lichter. Had dat met mn dochter idd ook dat ze in de middag donkerder waren (kv) maar nu juist niet.

En eerlijk :oops: Iedereen kan tegen me zeggen dat het er goed uit ziet maar alles in mij zegt dat dit niet klopt, het stijgt te traag en dat bevestigd de Clearblue nu ook. Ik voel me om een of andere reden niet serieus genomen, vooral niet door het ziekenhuis die me geen HCG wil laten prikken. Weet ook niet waar ik naar op zoek ben, bevestiging van mijn gevoel denk ik maar die kan niemand me geven. Dus denk dat ik maar moet stoppen met testen en zoals het ziekenhuis zegt “de natuur zijn gang laten gaan”.

16. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wat zit je in een onzekere periode. Je kan ook je huisarts bellen en vragen of je mag prikken? En anders contact zoeken met een verloskundige?

Succes met afwachten!

Flowertje27 vindt dit leuk.
  17. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Stop met testen. En wacht “rustig” af je maakt jezelf gek! De kruidvat testen zijn momenteel waardeloos. En je sensitest lopen prima op.
    Wanneer mag je voor een echo

18. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Moeilijk hè? Maar je kan inderdaad niets anders doen dan afwachten. 5 miskramen gehad hier, ik weet hoe moeilijk die eerste weken zijn. Maar je kan echt niet anders dan veel afleiding zoeken. Hier hielp ook enigszins de gedachte dat als het niet goed zou zijn we dit samen aan kunnen.

19. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.794
    8.463
    113
    Vrouw
    Ik snap helaas heel goed hoe je je voelt. In mijn geval ging het hetzelfde als bij jou maar ik mocht wel hcg prikken van de huisarts... daar was ook zichtbaar dat mm hcg eerst laag begon, toen afnam, toen iets steeg en toen weer af nam. Ik had op 18 dpo ook een clearblue met zwanger 1-2 weken.... ik denk dat je gevoel helaas wel goed zit :(

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.028
    2.834
    113
    Lastig hoor..mijn gevoel zegt ook dat het niet goed kan zitten, wat je zelf ook aangeeft. Maar dan weer zo'n sensitest laat je twijfelen.. je kunt helaas echt niks anders dan afwachten.

Want ook met bloedprikken zal je moeten wachten op x aantal ijkmomenten..maakt je niet meer of minder zwanger..

Hoe kut t ook is.. om zelf wel zicht erop te houden (bbz technisch gezien enzo) zou ik met de sensitest blijven testen. Dan kan je beetje in de gaten houden wat er qua hcg gebeurd. Maar om de dag zou dan eigenlijk genoeg zijn.. Sterkte dit is zo rot onzeker! En hou natuurlijk altijd buikpijn in de gaten :)

Maar helaas lopen ook veel zwangerschappen gewoon zo af, er krijgt maar klein percentage een bbz gelukkig. Meestal mindert t vanzelf toch wel weer.. Maar een mindfuck blijft het :(

En wie weet..er gebeuren altijd wondertjes..

Deel Deze Pagina