Jeetje wat een achtbaan. Ik blijf nog hopen op een mooi wondertje voor jou!! Fingers crossed dat het geen bbz is . Dikke knuffel meid! Hopelijk na morgen meer duidelijkheid!
Succes en sterkte vandaag! Ik ben heel benieuwd wat je bloedtest laat zien. En stiekem duim ik nog steeds. Hoeveel dpo ben je vandaag?
Hi dames, Na lang zoeken vond ze een inimini vruchtzakje in de baarmoeder (gelukkig), wel echt meeega pril/ klein. Voor nu geen verdenking van bbz, maar ze kon ook echt niet zeggen hoe dit verder gaat verlopen. Liet ze beetje in het midden. Volgende week woensdag stond in principe de eerste echo, dus vooralsnog laten we die zo staan.
Gelukkig geen bbz. Fingers crossed voor een wondertje voor jou!!! Hopelijk heb je volgende week een mooie echo!
Kijk, wat goed! En al een vruchtzakje te zien dus . Had deze zwangerschap ook pas rond die tijd een knaltest. En met mijn dochtertje al met 17 dpo. Allebei meisjes, allebei vitale zwangerschap, toch enorm verschil in HCG. En deze zwangerschap met 6+3 bloedverlies, en toen werd een klein kloppend hartje gezien. Hopelijk jij ook over een week. Hebben ze nog wel HCG geprikt? Ik duim voor je!
Oke meiden W T F (sorry voor mijn taalgebruik ) HCG donderdag 11:00 was 122. HCGnet om 13:00 1036. Hoe KAN dit?! Dit was trouwens meting bij het ziekenhuis. Heb vanochtend ook bij de huisarts geprikt. Durfde niet te zeggen dat ik ook al bij de huisarts was geweest Ben ergens bang dat dit een verkeerde meting ofzo is geweest . Ben heel benieuwd naar de waarde vd huisarts vanochtend.
Begrijp jij het?? Als de waarde per 48 uur zou verdubbelen, zou hij vandaag rond de 480-500 moeten zitten. Ben echt helemaal bang dat deze waarde niet klopt Hoor morgenochtend de uitslag vd huisarts…
Het is net als Loveischocola heeft gezegd, het klopt in ieder geval wel bij wat je op de echo te zien kreeg! En naast dat , niet iedereen of ieder zwangerschap verloopt het zelfde. Je kan bij de ene zwangerschap een ‘normale’ stijging hebben van de hormoon en bij de andere zwangerschap snellere stijging of aan het begin iets trage stijging. Ik neem mezelf even als voorbeeld. Ik had met de zwangerschap van m’n zoontje pas met bijna 6 weken een 3+ op de clearblue digital en bij deze zwangerschap had ik met 16 dpo een waarde van 700 en met 17 of 18 dpo toen ik de clearblue had gedaan dus een 3+. Ik blijf hard met je mee duimen voor een mooi wondertje!!
Nog niet helemaal was al helemaal uitgegaan van een miskraam dus moet helemaal schakelen. Als de waarde vd huisarts het zelfde is morgen durf ik wel te vertrouwen! Het klopt voor mijn gevoel (nog) niet helemaal, aangezien de waarde donderdag zo laag was.. en gister was de test streep ook nog niet zo donker als de controle lijn. Dan is de waarde opeens sinds donderdag iedere dag verdubbeld. Of de waarde donderdag klopte niet..
Zou eerder denken waarde van donderdag niet klopt maar kan ook elke dag verdubbeld zijn natuurlijk in ieder geval mooie waarde! Had je echo foto mee gekregen?