Vanmiddag een positieve zw test,.... bovenste! Omdat ik het niet vertrouwde toch ook maar een ovutestje gedaan...ondertste... Voor mij geen testen meer van de action! Niet te vertrouwen, zoals ik eigenlijk al dacht...
Ovu testen reageren toch vaker op hcg? En kruidvat ovu testen zijn ook niet betrouwbaar las ik hier op zp..
Ovu testen kunnen ook knallen op hcg Jouw theorie klopt dus nog niet. Als je over 2 weken ongi/zwanger bent kan je idd zeggen dat action op je ei heeft gereageerd. Nu kan je dat nog niet
ovulatie testen reageren ook op een zwangerschap. andersom normaal niet. in dit geval zou ik zeggen dat je zwanger zou kunnen zijn?? als dit zeker niet het geval kan zijn en je over 2 weken je menstruatie hebt kun je met zekerheid zeggen dat de action test heeft gereageerd op je ei
Pfff, ik weet niet meer wat ik moet denken! K word er chaggie van, hihi! Helemaal ind war! Piepjeirritant dit!
Ik heb vorige week 3 dagen bruinverlies gehad, en twee dagen klein beetje rood. Had wel menstruatiekrampen dus dacht gewoon ongesteld. Ik ging toen uit van cervixslijm, en dan zou mijn menstruatie wel kloppen rond dat tijdstip. Ik heb op 22 april een inwendige echo gehad waarop te zien was dt mijn ei rond de 16mm was.... Het was mn eerste ongi na pil en ik ben normaal altijd erg ongi, en nu dus heeeel licht! Maar goed ik nam aan dat dat wel kon. Mijn gevoel bleef echter zeggen, je bent zwanger... Vandaar mijn test van vanmiddag! Het zou dus kunnen, maar dan was mijn ei later dn ik zelf dacht... Of mijn inesteling was mijn ongi.... Snappen julli3 dat ik het onduidelijk vind?
ik denk idd dat je 2 wk terug je ei hebt gehad. vorige week met bloedverlies de innesteling en nu dus zwanger . o en je moet nog tot dinsdag wachten op een test. pff. ik zou rennen naar de nacht apotheek
Vond ik via google Kun je een ovulatietest als zwangerschapstest gebruiken? Geen nachtapo in de buurt.. Morgen wel c1000 en appie open
Haha, wat vervelend dit he! Maar ik neig toch meer naar een zwangerschap hoor, het klopt idd dat ovutesten kunnen reageren op het zwangerschaps hormoon. Morgen nog een keer testen, succes!
ik zou de hoop idd nog niet opgeven want een ovu test knalt ook wanneer je zwanger bent. Kruitvat ovu's vind ik niet vals, of negatief. Ik heb ze nu al 2 keer gebruikt en werken prima. als je dan een test gaat doen kun je beter de cb met indicator nemen, dan weet je meteen waar je aan toe bent. succes!
Ik denk dat je zwanger bent als je zo'n duidelijke zwangerschapstest hebt en de ov test is positief zeg ik zeker ZWANGER GEFELICITEERD