Ik snap er nu werkelijk niets meer van..wat moet ik hier nu van denken? Dag 19,20 en 21 positief. En dag 18 erg donker..wanneer komt mn eitje nou?....
De onderste is positief! Denk dat je eisprong er nu echt aankomt. Test je met ochtend urine? Dan zijn de testen altijd wat sneller donker. Probeer altijd rond het middaguur te testen
Hoi ramona, Mijn ovutest van gister zag er ook zo uit en dan istie vandaag nog iets donkerder net als die van jou vandaag en morgen weer lichter. Ik test niet elke dag, alleen voor de zekerheid om echt te weten dat het mn eisprong is. Ik heb nl ook een app die precies laat zien wat mn cyclus doet. Dus jij heb vandaag je ei! Groetjes..
thnx voor de reacties.. testje van net lijkt iets lichter te zijn weer.. dus hopelijk komt mn ei nu snel.. ben dr een beetje klaar mee grrr
Die van vandaag is positief dus vanaf nu binnen 48 uur je eisprong Aan de slag dus Zou het vandaag, morgen en overmorgen doen
we hebben op dag 17 en 19 geknuffeld, en hopelijk lukt het vandaag ook nog een x.. oh ik hoop toch zo dat ie er nu eindelijk aan komt!
Eindelijk negatief! Nou ja deze maand waarschijnlijk weer geen kans.. akelige late ei!!! das 17 en dag 19 geknuffeld.. helaas is het gister niet goed gelukt. maar goed helaas.. wel kunnen genieten met manlief, en das echt een bonus!
het belangrijkste is dat er "zaadjes" klaar liggen vóór je eisprong... en als de kwaliteit goed is kunnen ze wel 4 dagen overleven! ( in combi met goede zuurgraad ed van de vrouw) dus zeg nooit nooit! bij mijn dochter ben ik zwanger geraakt van seks op cd 10 en ei op cd 15!