+testne van CB en die van KV zijn exact t zelfde en komen ook uit dezelfde fabriek.. de 2 v 5 euro van kv zijn wel gevoeliger
Test van kruidvat gister met middagurine gedaan. Test vandaag met ochtendurine. Word er helemaal gek van. Als dit geen zwangerschap is las ik een pauze in. Vandaar dat ik nu zo hyper doe Ja, die van kruidvat 2v5 zijn het beste. Ik zit officieel nog maar op dag 17 van mijn cyclus. Maar alles is ontregeld bij mij en heb ik al maanden een rare cyclus. Vandaar dat ik testte. Ik heb eigenlijk geen idee hoe mijn cyclus werkt. Ik heb namelijk zelf al maanden geen ei kunnen spotten, terwijl ik wel elke maand een bloeding heb. ik houd jullie op de hoogte...
Alles lijkt erop, dat ik niet zwanger ben. het is wel een positieve test. Vandaag vk gebeld, zij raadde mij aan om nog een test te doen of om er één bij de huisarts te laten doen. Morgen ochtend doe ik zelf een test als deze negatief is, ben ik niet zwanger. Is die wel positief, dan wordt alles anders. Jullie horen van me.
Ik maak mezelf helemaal gek:x Mijn man naar de kruidvat geweest, waren de testen nog steeds op! pfff...wachten is dan zó moeilijk. Heb dus geen test meer gedaan. Misschien morgenochtend naar de huisarts. Maar ik ben bang voor de grote teleurstelling en stel het daarom steeds uit. Ik heb eerder een mk gehad en vind het een eng idee om weer zwanger te zijn. Zeker nu de test niet definitief is. Als ik nieuws heb, zet ik het er gelijk op.
Nou, ik ben heel benieuwd! Ik snap je spanning, heb het zelf ook een beetje.... Maar goed, of je nu test of niet, meer of minder zwanger word je er niet van... Heel veel succes!
Nou vanochtend een kv 2v5 test gedaan. Spierwit! Het is nu 4 dagen later dan de test met de plus. Als ik dus zwanger geweest was, zou mijn hcg meer dan verdubbeld moeten zijn. Heel misschien heeft de test maandag gereageerd op mijn ei. Maar ik heb nog nooit zo'n late ovulatie gehad. Dus dat lijkt me eigenlijk onmogelijk. Maar officieel ben ik dus niet zwanger! Helaas.
Jammer meis.. helaas zoals ik al zei hebben de + testjes dit probleem wel vaker.. wordt je al helemaal blij en komt de domper harder aan.. Dikke knuff...
Ja balen joh! Heeeeeeeel herkenbaar !!! Denk je dat het zover is, blijkt zo een kruis helemaal niets te betekenen. Voor mij dus ook geen test met kruis meer maar alleen de Kruidvat 2 voor 5 testen! Heb er inmiddels een aantal in huis, want die dingen raken snel uitverkocht
hallo allemaal ik vind die plus min testen ook raar hoor... had eerst een test gedaan en die gaf niks aan terwijl bij niet zwanger er een - hoort te staan.. maar schijnbaar hebben meer mensen die ik ken dat ook gehad... jammer dat ie niet posi was...hoop snel te lezen dat er wel posi testen aankomen