Gekke test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by NoelleNoelle, Jul 31, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NoelleNoelle

Apr 8, 2019
    24
    6
    3
    Female
    Hoi!

Zojuist na al een aantal dagen positieve tests, nog een test gedaan... twee tests met dezelfde urine. Maar bij de een lijkt het streepje net lichter dan de teststreep (waarbij de teststreep ook een beetje gek dik is?) en bij de ander vrijwel even donker. Welke moet ik nou geloven? Mijn test van gisteren leek op de test waarbij de streepjes meer gelijk lijken...Ik ben zo bang voor afloop van testen, maak mezelf een beetje gek.

Attached Files:

2. Seffie

Seffie Fanatiek lid

Apr 17, 2019
    2,286
    2,625
    113
    Female
    Je bent zwanger. Gefeliciteerd. Een streep is een streep, Zeker zo donker :D

3. NoelleNoelle

Apr 8, 2019
    24
    6
    3
    Female
    Ja ik moet ook echt stoppen met testen... Maak mezelf helemaal gek! Dan ga ik weer streepjes op de milimeter vergelijken... Ben zo bang voor terugloop, omdat ik een tijdje geleden te vroeg voor mn NOD had getest en de lichte testen al snel afliepen.

Maar dankjewel haha, ik ga nu gewoon stoppen met testen ook. Als het fout gaat, heb ik dat daarmee toch niet in de hand... Vrijdag afspraak bij de dokter. Wil gewoon niet voor de verrassing komen te staan dat hij zegt "huh? Zwanger? Nee hoor".

4. Frullie

Frullie Actief lid

Jul 24, 2015
    296
    255
    63
    Je bent hardstikke zwanger, stop met testen je maakt jezelf gek. Vertrouw op je lichaam, gefeliciteerd!

5. NoelleNoelle

Apr 8, 2019
    24
    6
    3
    Female
    Dank :) Ga ik doen!

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Net wat de voorgangers zeggen.
    Je bent zwanger, dus stoppen met de testen en probeer ervan te genieten. :)

Share This Page