Neem plaats *adem in adem uit* Meid beide testen zijn echt positief! Gefeliciteerd hartstikke zwanger! !
Ik durf het echt niet te geloven gewoon! Zo spannend! Ik heb wel echt ongesteldheidspijn (rug en buik). Hoe zit dat dan?
Dat is heel normaal, je baarmoeder is aan het werk.. Dat voel je. Is nu geen ongesteldheidspijn maar een zwangerschapskwaaltje Ga maar even neuzen in het zwanger deel..
Ik dacht even dat ik gek aan het worden was! Want ik zie ook degelijk een tweede lijntje bij je tweede test gefeliciteerd! !!
Bedankt dat jullie allemaal reageren...Ik doe natuurlijk geen oog dicht... Ik haal morgen meteen de test van clearblue met wekenindicator. *keepcalm*
Ongeveer 30 weken geleden zag mijn test er net zo uit en toen had ik ook alle voortekenen van een aankomende ongesteldheid! Gefeliciteerd!!!
Zie nou . Gefeliciteerd. Hoever denk je te zijn? Je kan de huisarts bellen of de vk. Weet niet wat gebruikelijk is bij jou/jullie. Ik heb toen de vk gebeld voor een afspraak en de huisarts om te melden dat ik zwanger ben. Ik wist namelijk dat mijn huisarts geen bevallingen meer doet. Doet jou huisarts wel bevallingen, dan kun je gewoon je huisarts bellen. ps. waar haal jij die test om kwart voor 8 s`ochtends vandaan??? hihi. Bij ons zijn de winkels nog niet eens open. Gefeliciteerd nogmaals. Vind het super voor jullie.
Mijn eerste cyclusdag was 22 mei. Het is dus echt super pril. Ik hoop dat alles goed gaat. Ik bel de huisarts wel.
Gefeliciteerd! Je kunt direct een afspraak maken met een vk in je woonplaats je hoeft geen ha te bellen.