Hi Marian! Hoe gaat het met jou? Dat is ook toevallig, beiden een topic in dit stukje forum. Ben een tijdje niet op ZP geweest. Op de pc zie ik de streep wat lastig, op mijn mobiel zie ik hem wel. Ik zou een kv 2v5 proberen, die zou dan wat duidelijker moeten zijn. Ik hoop het voor je!
Ik zie een lichte streep, zo begonnen ze bij mij ook! Zullen wel mooi gaan oplopen dan Dit zijn action testen? Haal eens een KV, die zijn gevoeliger! Alvast een voorzichtige proficiat!
Hey mrcd!! Ja vandaag weer sinds tijden online na deze test haha.. ik durfde niet meer en al die posi testen van iedereen maakte me blij maar ook erg verdrietig.. Hier gaat het goed alleen echt elke maand last van mijn hormonen.. heel irritant.. wilde eigenlijk de gyn bellen voor hormoon onderzoek maar denk dat ik even wacht. Moe.. heel erg moe.. kan de hele dag wel slapen. Liep vammorgen in de groothandel op de vlees/vis afdeling en werd enorm misselijk, maar dit is nieta nieuws. Verder het gevoel dat ik 10 kilo tieten meedraag hahahaha.. We gaan het zien. Donderdag is me nod dan test ik opnieuw.. ik durf niet te hopen gewoon, omdat ik al zo vaak door mijn lijf voor de gek ben gehouden.. Hoe ist met jou!! Liefs
Valse hoop heeft niemand wat aan ik geef dus eerlijk mn mening. Ik zie een mooi roze streepje en hoop voor je dat hij mooi op gaat lopen!
Ja ik heb nog een cb wekenindicator liggen, die ligt er al een half jaar ofzo haha.. maar durf die nog niet goed te gebruiken.. ben echt veel te bang dat dit 1 van de vele valse testen van action is.. ook al ziet die er goed uit.. ik ga wachten tot donderdag.. dan is me nod.. en ga ik een kruidvat doen.. als die ook posi is ga ik eindelijk mijn wekenindicator ertegenaan gooien Vind het echt superrrrrrrr spannend!!!!
gisterenmiddag met de kruidvat 2v5.. negatief.. dus zoals al verwacht (net als alle voorgaande rondes) ga ik nergens vanuit.. morgen mijn nod..