Ovulatietest en Nachtdienst - hulpvraag ;)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mmuisje, Nov 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
    Hallo, ik heb een vraagje over ovulatietesten, ik wil deze maand voor het eerst de ovulatietesten gaan gebruiken.
    Nu is het zo dat ik precies moet gaan beginnen met de testen als ik in de nachtdienst zit.
    Heeft iemand hier ervaring mee, op welk tijdstip je dan het best kan testen? En of het dan allemaal nog even betrouwbaar is?
    Zelf zat ik te denken aan 17.00 uur of 19.00 uur? Ik slaap meestal van 9.00 uur tot 17.00 uur met tussenpozen als ik in de nachtdienst zit.
    Ben benieuwd wat jullie zouden doen...

Bedankt alvast voor de reacties!

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Je kunt op elk tijdstip testen, wat je maar net het beste uitkomt. Het mag alleen niet met ochtendurine en je moet wel elke dag rond dezelfde tijd testen. Ik deed het altijd 's avonds rond een uur of 19.

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je tot 17.00u. slaapt, zou ik dan eerst 1x plassen. En dan tegen 19.00u. of 20.00u. testen. als je van 9 tot 5 slaapt, is het denk ik net zo geconcentreerd als ochtendurine. Vandaar dat ik zeg, eerst 1x plassen en dan een paar uur later, bij de volgende plas zeg maar, dan testen. Natuurlijk niet teveel drinken in tussentijd.
    Succes!
    Groetjes Gwen

4. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
    Bedankt voor de reacties.
    Dat van overdag slapen en dan meteen eerste keer urine gebruiken dacht ik ook dat komt dan overeen met 'ochtendurine'. Denk dat ik het dan toch rond een uur of 20.00 doe... Bedankt in elk geval!

Share This Page